parsifal Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 Foo fighters karismatiske trummis är inte med oss längre på jorden: https://www.rollingstone.com/music/music-news/foo-fighters-drummer-taylor-hawkins-obituary-1327112/amp/ Terminator, calle_jr, new order and 3 others 6 Quote
calle_jr Posted June 4, 2022 Posted June 4, 2022 Jag har inte ens reflekterat att det inte är Dave Grohl som är trummis i Foo Fighters Lasse and AlfaGTV 2 Quote
AlfaGTV Posted June 4, 2022 Posted June 4, 2022 5 hours ago, calle_jr said: inte ens reflekterat Nä, det är ju inte ngn självklarhet med tanke på Dave's historik. Passar på att rekommendera ett par dokumentärer där Taylor medverkar, i musikantropologen Grohl's sällskap: Sound City: Sonic Highways, dokumentär med samma namn som plattan: calle_jr 1 Quote
calle_jr Posted June 4, 2022 Posted June 4, 2022 8 minutes ago, AlfaGTV said: Passar på att rekommendera ett par dokumentärer där Taylor medverkar, Jag har ju sett Sun City! Hjärnsläpp Gillar verkligen Dave Grohl som person och vad han har gjort och gör i branschen. En riktig ambassadör. Han är ju multiinstrumentalist, men för mig verkar han förbli trummis. Terminator and AlfaGTV 2 Quote
Recommended Posts