Jump to content

Recommended Posts

Posted

Under High End Mässan i Stockholm lördagen den 2 april klockan 16.30-17.30 håller jag och min fantastiska kollega Karl på Stylus en liten föreläsning om hur man ställer upp en skivspelare. Det är vår samlade kunskap och erfarenhet i ämnet (så det går väldigt fort.) 😉

Många av er här har förstås redan all kunskap som behövs, men alla är ändå hjärtligt välkomna. Vi hoppas det kommer att bli både roligt och givande. Vår filosofi bygger på att vi använder oss av verktyg som de flesta kan införskaffa och hantera. Vi kommer också att förklara varför vi gör så och inte använder mikroskop och liknande.

Eftersom vi kommer att ha begränsat utrymme så ber jag er att anmäla intresse här i tråden, eller skicka ett PM till mig, om ni är intresserade så skriver jag upp er på listan. Det blir ju ert euphonianamn, så det blir ju lite som en hemlig klubb. Vi kommer att köra med stängda dörrar den tiden. 

Hoppas vi ses!

Daniel & Karl

Inbjudan.thumb.jpg.a12df4918c71be82c7af0656ee40569e.jpg

Posted
1 hour ago, Daniel said:

Vår filosofi bygger på att vi använder oss av verktyg som de flesta kan införskaffa och hantera...

Köpte precis en ny sänksåg... :think: ?

Mindre verktyg än så klarar jag knappt att hantera så det är nog bäst att du sätter upp mig på listan också.

Posted
47 minutes ago, JWE said:

Åhå, hemlig klubb! Jag vill vara med! Tror inte det krockar med middagen heller.

Trevligt. Planen var att ni skulle hinna till middagen i god tid. :-)

Posted
3 hours ago, byZan said:

Är på trots att streaming tagit över mer, byZan och Audionet👍

Ni är så välkomna!

Vinyl är fortfarande kungen, rullband är den allvetande och upplysta drottningen, otillgänglig och fruktansvärt dyr i drift. Streaming är de osnutna barnen. 

• 2 weeks later...
Posted

Det är vi som får tacka för både nyttig repetition och ny kunskap blandat. Mycket hög klass på pedagogiken och samspelet mellan "majjarna" Carl och Daniel.

God och smakfull förplägnad också.

Roligt att också träffa en del "nya nicks" IRL.

Man tackar och bockar, det här får ni gärna göra om!

Calm

Posted
10 minutes ago, calm said:

Det är vi som får tacka för både nyttig repetition och ny kunskap blandat. Mycket hög klass på pedagogiken och samspelet mellan "majjarna" Carl och Daniel.

God och smakfull förplägnad också.

Roligt att också träffa en del "nya nicks" IRL.

Man tackar och bockar, det här får ni gärna göra om!

Calm

Tack för det!. Ja, vi kommer att köra igång lite event nu när vi får ses igen.