Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej

Jeg vil gerne takke alle jer svensker , det er rigtig godt at se i kommer med det humør og lyst til at se og høre .

Der var jo næsten flere svensker end dansker om lørdagen .

:):)

Posted

Jag gillade ljudet som dina Vienna högtalare presterade tillsamans med Audia elektroniken.

Det var första gången jag fick se Vienna högtalare i verkligheten och jag gillar verkligen finish och utseende.

Posted
Hej

Jeg vil gerne takke alle jer svensker , det er rigtig godt at se i kommer med det humør og lyst til at se og høre .

Der var jo næsten flere svensker end dansker om lørdagen .

:)  :)

Jeg synes der var mange fede ting , men jeg havde bare ikke tid selv det at komme nok rundt .

Men jeg fik også den værste oplevelse indefor hifi i mange år , der var en dansker der stod og forsøgte at få hul på lakken i det ene hjørne af den ene mahler og ja han fik lavet mærker , øv på et par helt nye speaker :angry: men sådan er det vel .

Men pyt med det de spiller ikke dårliger af det

Posted
Men jeg fik også den værste oplevelse indefor hifi i mange år , der var en dansker der stod og forsøgte at få hul på lakken i det ene hjørne af den ene mahler og ja han fik lavet mærker , øv på et par helt nye speaker  men sådan er det vel

:o:o:o Det är ju knappt man tror det är sant!!! Vad tänker folk på?

...men å andra sidan kanske jag kan få köpa dem billigt nu då ;):D

\\K-man

Posted
Jeg synes der var mange fede ting , men jeg havde bare ikke tid selv det at komme nok rundt .

Men jeg fik også den værste oplevelse indefor hifi i mange år , der var en dansker der stod og forsøgte at få hul på lakken i det ene hjørne af den ene mahler og ja han fik lavet mærker , øv på et par helt nye speaker  :angry: men sådan er det vel .

Men pyt med det de spiller ikke dårliger af det

hæhæ

nope det er den sidste model af den gammel mahler i rosewood de bliver , venter på det første sæt af den nye model nummer 1 og med signatur fra peter på dem :mm: .

Guest johan
Posted

Centern spm stod i halleb var inte att leka , en sådan skulle jag vilja ha :mm:

Posted

Nu när det ändå talas om Viennas högtalare så vill jag passa på att rekomendera er en tur till Soundproof i Ängelholm.

Det står ett par Beethoven snörade med Audionet Art Cd, Audia försteg och North Star monoblock. Kablar är från ACUSTIC ZEN och NeoTech.

Jag satt och lyssnade på Nils Lofgren - Acoustic Live och jag får nog medge att jag fick tårarar i ögonen.

Denna kombination av elektronik och högtalare var helt enastående.