Hifi_Perrra Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 Intressant tråd... Även om jag inte har så mycket att tillföra i just denna tråden hehe Quote
Strmbrg Posted February 19, 2022 Author Posted February 19, 2022 Jag tycker nog tråden är ganska ointressant. Åtminstone än så länge. Och åtminstone vad ämnet "sport" beträffar. Hifi_Perrra 1 Quote
Hifi_Perrra Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 Jag tänkte mer att den möjligtvis kunde bli intressant om fler hakar på. Men i värsta fall så får du väl ändra rubriken lite så att den passar en bredare skara människor Quote
Strmbrg Posted February 19, 2022 Author Posted February 19, 2022 1 minute ago, Hifi_Perrra said: Jag tänkte mer att den möjligtvis kunde bli intressant om fler hakar på. Men i värsta fall så får du väl ändra rubriken lite så att den passar en bredare skara människor Typ: "Visst är det kul att titta på sport!"? Quote
Recommended Posts