Transient Design Posted February 3, 2022 Posted February 3, 2022 Pylon släpper nu en helt ny design av stereomöbel för oss hifi intresserade. Den kommer att finnas i ett antal olika betsade äkta ek-faner precis som deras högtalare gör idag. Pris 7000kr till kund i butik. Ny info även för mig så jag gissar från bilderna att sidorna är metall och hyllplanen är MDF men jag ska kolla upp detta så det stämmer. LPL, MatsT, AlfaGTV and 1 other 4 Quote
Transient Design Posted February 7, 2022 Author Posted February 7, 2022 Måtten på denna nya bänk är Höjd 63 cm Bredd 72 cm Djup 50 cm 27 cm mellan hyllplanen Den kommer packad som ett platt paket. The space between levels: 27cm Quote
Transient Design Posted February 7, 2022 Author Posted February 7, 2022 Nedan bild visar alla de nyanser / varianter som finns att beställa till Pylons Diamond-serie. Till bänken gäller endast de 11 översta Olje / wax betsade ek-faner i olika nyanser. Men de jag har sett hittills så har de varit mycket snygga! Quote
Recommended Posts