lindvall Posted January 25, 2022 Posted January 25, 2022 VD Madeleine Häggmark berättar om Audionord i Svenska hus Hyresgästporträtt. Lite kul tyckte jag. Apexorca, LISTEN TO MUSIC, calm and 1 other 4 Quote
Perfect sense Posted January 25, 2022 Posted January 25, 2022 Det känns också väldigt roligt med en kvinna på en ledande position i en minst sagt mansdominerad bransch. / Marcus, Perfect sense Daniel, Hasse, LISTEN TO MUSIC and 1 other 4 Quote
Terminator Posted January 25, 2022 Posted January 25, 2022 Hade ingen aning om att de hade en så fin lokal och med demorum. Bankvalvet såg ju dessutom väldigt lockande ut Hifi_Perrra, lindvall and LISTEN TO MUSIC 2 1 Quote
LISTEN TO MUSIC Posted January 25, 2022 Posted January 25, 2022 7 hours ago, lindvall said: VD Madeleine Häggmark berättar om Audionord i Svenska hus Hyresgästporträtt. Lite kul tyckte jag. Så fint och inspirerande tal av Madeleine 👏🏼 Snygg film dessutom 🙌🏼 Girl power behöver branschen 👊🏼 Double A, Daniel, lindvall and 1 other 4 Quote
Hasse Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 18 hours ago, Terminator said: Hade ingen aning om att de hade en så fin lokal och med demorum. Bankvalvet såg ju dessutom väldigt lockande ut Nej det var helt nytt för mig också. Kul att hon tagit över efter pappa Leif även om han säkert fortfarande finns med i firman. LISTEN TO MUSIC and lindvall 2 Quote
Recommended Posts