Jump to content

etherREGEN


Recommended Posts

32 minutes ago, Ladadar said:

Vad är det du inte förstår av mitt visade intresse/ önskan av att köpa switchen?

 

 

Du är knappast ensam om att vara intresserad och jag har inte hunnit svara alla idag och en del är intresserade av mer än switch även annat kablage osv. så jag försöker väga ihop allt. Så nu vet du hur det ligger till, jag återkommer så fort jag fått svar ifrån han som kontaktade mig först om ett köp.

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 2022-01-04 at 14:25, octavia rs said:

Min etherREGEN är nu såld.

Du ska kanske följa tidslinjen, denna post är inlagd mellan 17.00-21.30 2022-01-07

Har köpt och sålt HiFi sedan mitten på åttiotalet och drivit egen rörelse sedan mitten på nittiotalet men sällan har jag varit utsatt för någon med denna försäljningsmoral. Tack för din seriösa (stor portion ironi) behandling, uppskattas högt, over and out.

Link to comment
Share on other sites

Här går jag in i min moderator-roll med en allmän kommentar.

 

Det ankommer inte på våra skribenter att göra personangrepp om vare sig moral eller andra personliga egenskaper medlemmar emellan. Rent allmänt står det medlemmar fritt att sälja till vem man vill och när man vill såvida man inte gjort någon speciell utfästelse om ett specifikt tillvägagångssätt eller har kommit överens om ett reservationsförfarande. Det gäller här på forumet och i samhället i stort.

 

Jag kan förstå att det uppstår känslor men känslosvall efter en missad förväntad affär får var och en behandla på sin egen kammare.

 

Jag utgår ifrån att detta respekteras och för att undvika ytterligare eskalering låser jag tråden.

 

//Bebop - (moderator)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Bebop locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...