Jump to content

Jag plus två öron till drog på hembesök


zood

Recommended Posts

1 hour ago, zood said:

Kameran fick följa med den med...

Tänkte att när det flaggas för att något tungt ska testas.

Då kaaaan det börja klia i avtryckarfingret.

Sååå, vad var det som skulle testas denna gång..?

Johan_Stephan_Gfx-4147-2.jpg

Lampor? Kotte är fin!

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, triomio said:

Det känns som kotten stal showen från Peak :grinquint:

Kotten kunde få leva i den tron en stund...

Dessa pjäser var rätt trygga i att de skulle få den uppmärksamhet som de förtjänade.

Tog ungefär lika lång tid som det tog att knäppa av bilden att helt glömma kotten och istället fokusera på...

 

 

Johan_Stephan_Gfx-4159.jpg

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, K-man said:

Så skönt med ett litet besöksreportage såhär i mellandagarna....passar bra!!

 

Härligt fina talare med....! 

 

\\K-man


Kul att det uppskattas, så kul att få lyssna och ta del av andras fantastiska system och imponeras av vilket engagemang som läggs ner för att nå sina drömmar.

 

Sammy har synnerligen jobbat hängivet för att nå dit han är idag och som han har lyckats!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, zood said:

Sammy har synnerligen jobbat hängivet för att nå dit han är idag och som han har lyckats!

Tack för ett trevligt besök är ju lite ovant i dessa tider och måste nog säga rätt så länge sedan. Men i och med alla var vaccinerade och försiktiga så..  men tyvärr så ser ju läget oroande igen med Omricon varianten. Men nog om detta.. Ja det har ju hänt en hel del med rummet och utrustningen sedan du var här senast.

Spännande att se bilderna du knäppte av och som vanligt av riktigt hög kvalitet både tekniskt och visuellt. Efter ni åkt så börja jag med att försöka hitta rätt placering i rummet och tycker att det börjar närma sig. När du var här så hade jag ju ställt dom ungefär var Kteman stått.

Link to comment
Share on other sites

Mycket bra bilder @zood! Alltid kul att kika på dina bilder som verkligen berättar en historia i sig! Tack!

En personlig reflektion är att jag fortfarande förvånas lite över Devialet och deras tillvägagångssätt som verkligen vänder upp och ned på förutfattade meningar och vanor!

En av de största revolutionerna inom ljudåtergivning (och design) tycker jag! Framför allt när man ser dem användas tillsammans med en vinylspelare!

Link to comment
Share on other sites

On 2021-12-31 at 11:58, plind said:

Trodde nog att Serblin´s Ktema var ett "endgame"

Ja om sambon får bestämma gällande designen på högtalaren! Fick bearbeta ett bra tag för acceptans för att testa Peaken. Ska sägas att Kteman är en underbar högtalare som spelar väldigt intimt med resurser att verkligen spela högt och fysiskt! Hade jag haft ett större rum så hade jag nog inte behövt fundera på byte. Hur konstigt det än kan te sig så fungerar Peaken bättre i mitt rum basmässigt då den inte är lika fysisk i basen trots storleken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...