Jump to content

*Träning och hälso-tråden ...


Recommended Posts

Just nu kör jag Kelda Soppa o Kefir dieten... samt lite bröd o Brämhults Juice. Funkar jättebra om man vill tappa i vikt. Zoegas Skånerost också... Vägde 114,5kg i Februari 2021. Nu är jag nere på 94kg. Men vägde 89,7kg för 4 månader sedan. Målet är 87kg och då är jag 181cm lång. I Juni 2019 vägde jag 79,5kg men det är för lite. Såg helt tanig ut haha. Men testa den dieten om ni vill tappa i vikt. Men glöm inte motionen men det räcker alltså med promenader i det fallet... :)

 

Mvh Per

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kör snart på Grötdieten tänkte jag... 3 till 4 tallrikar gröt om dygnet med mjölk i och om man vill komma billigare undan så kör man med kallt vatten istället för mjölk. Morsan tipsade om en smart grej och det var att om man kokar gröt o det blir något över så kan man ta o bara slå i lite mjöl, lite salt o lite jäst. Sen kan man låta det jäsa i en timme o sen är det bara att sätta in det i ugnen så har man även ett bröd som man har gjort själv o har man ingen jäst så kan man ta lite bakpulver o sätta in den direkt istället i ugnen. 

 

Följer just nu Fabian GL på Youtube om hans träningstips... En del riktigt pinsamma saker men ruggigt roliga... tex den när tjejer får rate:a hans fysik på olika platser... Höll på o skratta ihjäl mig åt dessa... 

 

Nåja... Nu ska jag inte störa mer... Natti natti :sleep_2:

 

 

...................................................

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...