Jump to content

Recommended Posts

Posted

...se där ja! ...till slut blev adressen nyttjad! :)

...lite kul att den "svengelska stavningen blir rätt bra ändå!!! :cool: Inget dåligt stall!

\\K-man

Posted

Jag såg för inte så länge sedan en omgång i hemmabiorummet, som byggde på (tror jag), Ascent + center och bakkanal, men jag vet inte om det finns kvar.

Ta vägen om och kolla. :)

Posted
Jag såg för inte så länge sedan en omgång i hemmabiorummet, som byggde på (tror jag), Ascent + center och bakkanal, men jag vet inte om det finns kvar.

Ta vägen om och kolla.

När man läser hemsidan får man intrycket av att de är återförsäljare av ML...stämmer det :?:

// Jonas

Posted

On dom är åf eller inte har jag ingen aning om, det är inte aktuellt med Logan för min del.

Jag antar att dom är åf eftersom det finns / fanns i butiken, men ring och fråga och kolla vilka modeller som finns henmma eller på väg in, om du vill låna och testa. Brukar aldrig vara något problem att låna hem det man vill prova.

Posted

På Sollentunamässan så var det danska Interceptor Audio som visade upp Martin Logan - och som man skriver på sin webbsida:

Interceptor Audio Importør/Distributør af Martin Logan Til Danmark og Sverige

//Eliot

Posted

Hemsidan såg inte ut att vara riktigt färdig. Hoppas den kommer att hållas uppdaterad med aktuell info om butiken och produkterna där och inte bara länkar vidare till en massa tillverkare.

Posted
Hemsidan såg inte ut att vara riktigt färdig. Hoppas den kommer att hållas uppdaterad med aktuell info om butiken och produkterna där och inte bara länkar vidare till en massa tillverkare.

saxat från annat forum:

.....................................................................

Interceptor Audio

New Member

Sweden

19 Posts

Posted - 2005/03/08 :  23:07:45        

Hej på Er!

Hifi Stället och Hifi Huset är INTE auktoriserade återförsäljare av MartinLogan...

/Mvh Per-Anders.

.....................................................................

Det var nog bara en felskrivning av hifistället.

mvh

,