Jump to content

DAN D'AGOSTINO RELENTLESS PREAMPLIFIER


thli72

Recommended Posts

12 minutes ago, thli72 said:

£165000 ..wow..så vi närmar oss 2miljoner för ett analogt försteg

Det är inte klokt eller?

2 minutes ago, octavia rs said:

I detta fallet @thli72 tror jag priset spelar mindre roll de potentiella köparna kommer köpa oavsett vad det är.

Förmodligen är det så??

 

Jag undrar vad skillnaden är mot mitt lilla försteg är, förutom priset? 

 

/byZan

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, byZan said:

Det är inte klokt eller?

Förmodligen är det så??

 

Jag undrar vad skillnaden är mot mitt lilla försteg är, förutom priset? 

 

/byZan

Nja, kan dom sälja är det ju väldigt klokt ;) sen var gränsen går för hur dyrt det kan bli innan man inte hittar köpare längre..

 

Men folk köper bilar i mångmiljonklassen och ställer dom på hög i egna museum så pengar finns.

Och även om man tar en Relentless uppsättning med dyra källor och högtalare är man ändå inte uppe i en Koenigsegg JESKO . . och vad som är vettigast där är väl en smakfråga....

Kommer det mer delar i Relentless serien tro?

Link to comment
Share on other sites

Lite kul att man kan styra två zoner simultant med var sin volymkontroll. . .borde ju innebära att man tex. skulle kunna ha topparna på Magico M9 som en zon och basarna som en annan. 

 

Fortfarande lite svårt att förstå varför man designat så att delarna måste stå på varandra, man kan inte ställa dom bredvid varandra. . vilket nån som gillar dyra fötter på enheterna väl skulle vilja göra så alla delarna får samma "underlag"

 

Sen skulle man vilja se Dan bygga nått som liknade de äldre Krell, gamla topmatade Krell cds är nog fortfarande de snyggaste hifiprylarna jag vet......Relentless skriker mer dyr dyr klocka i designen.. . jag får lite "amps designed by Patek" känsla 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...