tomano58 Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Nån som har koll på grannforumet hififorum.nu. Det har legat nere iaf sen igår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vox Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Upptäckte igår kväll att det inte funkade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Hänger inte där så jag vet inte. Verkar inte gå att komma in på Component heller, sedan flera år... Ingen som verkar skriva där, så det är nog stendött tyvärr på den sidan... Även Nordea ligger nere så nu blir det till att handla Tangent istället för Peak.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vox Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Hififorum är uppe och snurrar sedan ett antal dygn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Jag försökte regga mig där för några år sedan, men utan respons. Vet inte hur det fungerar med nyregistrering där idag, men det känns som det kvittar för min del. För att citera Ferdinand på julafton: Jag har det bättre här... Hifi_Perrra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted September 28, 2021 Share Posted September 28, 2021 Jag kunde regga mig själv där... Men endast efter att jag tog kontakt med en av dom andra medlemmarna. Nämligen en ägare till en Hifi butik som i sin tur mejlade admin. Det var lite knixigt, men det gick efter ett tag. Men nu är ju inte den sidan uppdaterad alls på sistone, och senast hade mitt antivirus program svartlistat sidan av nån anledning... :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts