Jump to content

Hifimagasinet.com


Neon Park

Recommended Posts

Hej på er i sommarvärmen

Var av misstag in på hifimagasinets hemsida trodde den var nedlagd för flera år sedan men där står en liten notis Kommer Snart.Är det någon här som vet något mer,som annonseringsplats är ju eller rättare sagt var mycket bättre än hifitorget.

Mvh

 

 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Bebop said:

Vad är det för skillnad? Vad mer behövs än produkt, pris, region och kontaktuppgift?

Just dom punkterna är det samma men Hifimagasinet hade betydligt mer annonser per dag. Antar att man även nådde ut till flera köpare också. Hifitorget fick ett uppsving gällande annonser per dag efter att Hifimagasinet lagt ner.

Link to comment
Share on other sites

Håller med dem som föredrog Hifimagasinet. Hifitorget ser faktiskt ut att ha blivit bättre jämför med hur det var för ett tag sedan, men önskar att fler listade annonser ska få plats på varje sida. Just nu är det alldeles för få för att praktiskt kunna okynnesskrolla.

Link to comment
Share on other sites

Klart man kan sakna Hifimagasinet som gammalt hederligt annonsplank för hifi-produkter.

Den eller de som har för avsikt att starta om "Magget" har ju minst sagt varit långsamma ur startblocken.

Både Blocket och Hifi-torget har ju tagit hand om de flesta andelarna... kan så vara att H-T fått än mer annonser på området de senaste åren ?

Men det kanske i framtiden kommer att visa sig att alla kan samexistera och den som vill kan ju spamma sina annonser både lite här och där.

 

Tycker generellt att Hifi-Torget annars känns mycket fräschare och modernt i jämförelse med övriga "plank"

Link to comment
Share on other sites

Jag hade också problem med att söka bland annonserna på hifitorget ett tag, men jag brukade googla på det jag ville ha fram och sen även skriva "hifitorget" så fick man upp det man ville ha fram. Nu verkar dom dock ha löst detta dilemma senast jag kollade, och det fungerar som man vill att det ska, eller iaf jag, om det inte har dykt upp något annat sen jag senast kollade :) Hifimagasinet var intressantare listat tycker jag med, för att tillägga något...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...