marbrink Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 Jag ska sälja min Marantz CD-16 som är i fint skick, 8/10 skulle jag säga. Nypriset på denna maskin var ursprungligen 15000-20000 kr när den kom ut 1996. Det här är verkligen en grymt välbyggd cd-spelare med en väldigt fin transport! Spelaren väger 13 kg! Det är ett mycket finare bygge än nyare cd-spelare från Marantz som ex. vis CD-17. Org. kartong, fjärr och manual finns. Spelaren finns i Helsingborg och jag vill helst att den hämtas här, men det den går att skicka mot förskottsbetalning om köparen står för frakten. Spelaren brukar säljas för 600-800 euro på ebay, men jag tänker dock lägga mig lägre i pris. Pris: 4900 kr Den som köper får en bonus i form av två ca 1,5 m långa och oterminerade Supra Lorad kablar + IEC kontakter + svart kabelstrumpa. Quote
marbrink Posted March 8, 2005 Author Posted March 8, 2005 Har nu lagt upp en auktion på ebay med 200 euro som utropspris. Är ni intresserade kan ni vara med och bjuda. Auktionen http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...ssPageName=WDVW Quote
Recommended Posts