Rutger Posted February 28, 2005 Posted February 28, 2005 Nu finns den att ladda ner. Reklamlåten som GE Capital kör med: "Maybe I will [, maybe I won't...]". Den är inte så pjåkig. Kika längst ner till vänster på sidan: GE, eller direktlänk till filen: "Maybe I Will" (MP3, 6 MB!) På bankers vis så ger de så lite som möjligt. Ingen info lämnas om låten! Vem sjunger? Är den specialskriven för reklamen eller är det en "riktig" låt? Jag har känt från början att det där, det måste vara en gammal klassiker. Berätta, den som vet. Quote
Merkurius Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 Jag vet inte vem som sjunger och har aldrig hört låten innan. Men musiken är helt okej efter en genomlyssning. Quote
Guest Jorma Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 Nu finns den att ladda ner. Reklamlåten som GE Capital kör med: "Maybe I will [, maybe I won't...]". Den är inte så pjåkig. Kika längst ner till vänster på sidan: GE, eller direktlänk till filen: "Maybe I Will" (MP3, 6 MB!) På bankers vis så ger de så lite som möjligt. Ingen info lämnas om låten! Vem sjunger? Är den specialskriven för reklamen eller är det en "riktig" låt? Jag har känt från början att det där, det måste vara en gammal klassiker. Berätta, den som vet. <{POST_SNAPBACK}> Det låter likt Lisa Ekdahl och mycket riktigt. maybe i will, maybe i wont - inspireret af Lisa Ekdahl Det finns information på denna sida: http://www.hadereklamer.dk/kommenterreklame.php?rid=63 Quote
Recommended Posts