Govinda Posted May 12, 2021 Posted May 12, 2021 Feelgoodfood Nu ännu bättre!! Den upplyftande musiken med ett härligt drag i Känn hur det spritter i benen, Bjud upp någon i familjen eller vän, Res dig upp vicka på rumpan ta ett par danssteg, Vi har så mycket att vara tacksamma för #NowPlaying Daniel and byZan 2 Quote
lindvall Posted June 11, 2021 Posted June 11, 2021 Sommaren är här på riktigt. Skolavslutningar, värme, strandhäng med mera! Jag ger er soundtracket till sommaren solgassiga stränder, till nercabbade långturer där mjuklassen droppar och ett och annat kvällsdopp! Govinda 1 Quote
new order Posted June 11, 2021 Posted June 11, 2021 En varning. Ser jag listor innehållande Per Gessle, Gyllene Tider, Magnus Uggla och Håkan Hellström så kommer jag att missbruka min makt som moderator. För första gången. Och med glädje!😎😉 lindvall, triomio and AlfaGTV 3 Quote
lindvall Posted June 13, 2021 Posted June 13, 2021 @new order Haha! Jag förstår dig. Men jag är så gammal att jag lyckas släppa sånt! Sommartid med Uggla är bättre än man tror! Lovar! 😜 new order 1 Quote
Recommended Posts