Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hejsan,

Jag har nu fått chansen att köpa mina drömhögtalare: Audiovector S6 Avantgarde :mm::mm::mm: :cool:

Dessa skall jag afhämta i Oslo nu på lördag. Tänkte bara höra om det finns intresse av någon här att hänga på... dels för att hjälpa till och bära dels för att ta en massa foton till något bildrepotage (om ni har kamera) samt givetvis snacka en massa hifi :)

Jag bor i gbg så finns Du här med omnejd är det en fördel.

Jag bjuder på lunch i Norge och middag när vi kommer hem till Sverige som tack för hjälpen. Givetvis finns det möjlighet till lyssning så fort vi fått upp högtalarna. Min bil är en gammal Volvo 144 och är ingen höjdare att varken åka eller att köra i :(;)

Är det någon som är intresserad?

Guest Rydberg
Posted

Trevliga högtalare du har hittat, lyssnade på dylika med Gryphons tyngsta elektronik, VILKEN DYNAMIK!!! De spelar tajt som tusan och med bra pondus, hoppas du blir nöjd med dem :)

Posted

Tack Rydberg, kul att höra. Just det du nämner är väl det jag suktar efter i högtalarväg :)

Läs gärna samma tråd på hififorum.nu Känns lite jobbigt. Du har väl handlat med norrmän innan? Vad har du att säga i den frågan?

Posted

Martin: Jo, visst e det besynnerligt ;) Många som vet vem jag är här i göteborg kanske blir avskräckta av denna avvikande norrlänningen :D eller så kanske de inte vill åka med i en sån skruttig bil (det vill inte ens jag... :diss: ) eller så är det ju som K-man sa, att det krockar med köpenhamsmässan.

Ja, det är konstigt att jag överhuvudtaget ger mig in på sådanhär bravader, där allt, ALLT ska krångla så in i he£$:evil:#'ä!!!

Hinken: Jag är överhuvudtaget inte intresserad av att diskutera vad jag betalat, men du, hänger du på till Norge så berättar jag när vi kommit halvvägs :D

Posted

Jag bor iofs i Göteborg men hinner nog tyvärr inte. Anledningen varför priset är intressant är att det nu ligger ute ett par från Danmark....

Posted

Hinken: Hur mycket skall han ha :?:;)

Han säljer ju Arreté, mina är "bara" Avantgarde. Förresten, lite OT (va då? det e ju min tråd :D ) Har du lyssnat på skillnaderna mellan dessa.

Posted

Äntligen hemkommen efter en lång tur på drygt 80 mil. Högtalarna låter riktigt bra redan nu och är rasande snygga :mm: Synd bara att jag inte har nån digitalkamera så jag kan fota mästerverket.