Hifi_Perrra Posted November 2, 2021 Author Share Posted November 2, 2021 IC3:an klarade 1 timma och 10 min i hällregn nu ikväll utan bli våt inuti. Den klarade busvädret galant. Verkligen en bra huva också mot regn. Hade en keps under och sen ett par fodrade läderhandskar och mina nya Caterpillar kängor bland annat. Sen tog jag av Hoodien och gick hem i t-shirt för den blev fort varmare när det slutade att blåsa o regna. Fast då blåste det nog bara 4 sekund meter nånting som värst. Detta var mer än godkänt, men då är den ju inte direkt gratis heller. Den är Haglöfs exklusivaste Hoodie just nu. Temperaturen var 7 plus ca. Ska bli väldigt intressant o se hur den klarar sig i snöoväder. Men då kommer jag att köra med några bra plagg under också. Fortsättning följer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted November 8, 2021 Author Share Posted November 8, 2021 Dammsugare o Loka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted November 8, 2021 Author Share Posted November 8, 2021 Lotta Lundgrens stekspade. Har mest sett andra i plast och det vill jag inte ha så denna fick det bli... 79kr på Coop 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted November 9, 2021 Share Posted November 9, 2021 Perrra, varför skapar du inte en blogg på nåt annat, lämpligare forum? Du verkar ju ha ett behov av att lufta dina tankar inom alla möjliga områden, men helt ärligt så är det bara mest spam för mig. Dels envisas du med att skriva ett flertal inlägg med litet eller intet innehåll på raken, och dessutom i ett flertal trådar, helt orelevanta för intressesfären inom euphonia. Varför stör det mig då? Jag kan ju låta bli att läsa eller välja att "ignorera" dina poster... Jo, för att jag följer Euphonia genom "senaste aktivitet"-vyerna. Gissa vem som upptar all plats där? Jag diskuterar gärna hifi och musik med dig dock! JWE, Kilgore, figge and 5 others 6 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted November 9, 2021 Author Share Posted November 9, 2021 3 hours ago, AlfaGTV said: Perrra, varför skapar du inte en blogg på nåt annat, lämpligare forum? Du verkar ju ha ett behov av att lufta dina tankar inom alla möjliga områden, men helt ärligt så är det bara mest spam för mig. Dels envisas du med att skriva ett flertal inlägg med litet eller intet innehåll på raken, och dessutom i ett flertal trådar, helt orelevanta för intressesfären inom euphonia. Varför stör det mig då? Jag kan ju låta bli att läsa eller välja att "ignorera" dina poster... Jo, för att jag följer Euphonia genom "senaste aktivitet"-vyerna. Gissa vem som upptar all plats där? Jag diskuterar gärna hifi och musik med dig dock! Ta det via admin istället. Inte rakt ner i tråden! Tack för visad hänsyn! On-topic igen! LPL and Ampalang 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted February 14 Author Share Posted February 14 Beställde detta till sommaren så att jag kan ha dessa när ID-Buzzen har anlänt när man ändå åker på EL ID-Buzzen dyker visserligen upp i höst... Men en keps är alltid brau att hau... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted February 19 Author Share Posted February 19 Tar det lite lugnt ett tag Även om det var i Off-topic delen jag skrev... AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted February 21 Author Share Posted February 21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts