Jump to content

*Vad köpte du senast? Allt utom hifi ...

Recommended Posts

IC3:an klarade 1 timma och 10 min i hällregn nu ikväll utan bli våt inuti. Den klarade busvädret galant. Verkligen en bra huva också mot regn. Hade en keps under och sen ett par fodrade läderhandskar och mina nya Caterpillar kängor bland annat. Sen tog jag av Hoodien och gick hem i t-shirt för den blev fort varmare när det slutade att blåsa o regna. Fast då blåste det nog bara 4 sekund meter nånting som värst. Detta var mer än godkänt, men då är den ju inte direkt gratis heller. Den är Haglöfs exklusivaste Hoodie just nu. Temperaturen var 7 plus ca. Ska bli väldigt intressant o se hur den klarar sig i snöoväder. Men då kommer jag att köra med några bra plagg under också.

Fortsättning följer! :) 

• Hifi_Perrra changed the title to Vad köpte du senast? Allt utom hifi

Perrra, varför skapar du inte en blogg på nåt annat, lämpligare forum? Du verkar ju ha ett behov av att lufta dina tankar inom alla möjliga områden, men helt ärligt så är det bara mest spam för mig.

Dels envisas du med att skriva ett flertal inlägg med litet eller intet innehåll på raken, och dessutom i ett flertal trådar, helt orelevanta för intressesfären inom euphonia. Varför stör det mig då? Jag kan ju låta bli att läsa eller välja att "ignorera" dina poster... Jo, för att jag följer Euphonia genom "senaste aktivitet"-vyerna. Gissa vem som upptar all plats där?

Jag diskuterar gärna hifi och musik med dig dock! :) 

3 hours ago, AlfaGTV said:

Perrra, varför skapar du inte en blogg på nåt annat, lämpligare forum? Du verkar ju ha ett behov av att lufta dina tankar inom alla möjliga områden, men helt ärligt så är det bara mest spam för mig.

Dels envisas du med att skriva ett flertal inlägg med litet eller intet innehåll på raken, och dessutom i ett flertal trådar, helt orelevanta för intressesfären inom euphonia. Varför stör det mig då? Jag kan ju låta bli att läsa eller välja att "ignorera" dina poster... Jo, för att jag följer Euphonia genom "senaste aktivitet"-vyerna. Gissa vem som upptar all plats där?

Jag diskuterar gärna hifi och musik med dig dock! :) 

Ta det via admin istället. Inte rakt ner i tråden!

Tack för visad hänsyn!

On-topic igen! :) 

• Hifi_Perrra changed the title to Vad köpte du senast? Allt utom hifi ...
  • 3 months later...
  • Hifi_Perrra changed the title to *Vad köpte du senast? Allt utom hifi ...