juha 168 Posted Monday at 22:35 Share Posted Monday at 22:35 Säljes pga annan inriktning. En underbar förstärkare som har både kraft och finess. Grandinote är musikalisk, lättflytande säkerligen för att det är en Magnetosolid. Finns att läsa bättre än vad jag kan förklara: www.grandinote.it Mint skick. Nypris ca 120000kr Nu 60000kr https://www.stereophile.com/content/grandinote-shinai-integrated-amplifier Quote Link to post Share on other sites
AlfaGTV 2 438 Posted Tuesday at 06:17 Share Posted Tuesday at 06:17 Fantastisk pjäs, hade jag varit i ett annat läge skulle jag huggit som en kobra på det här tillfället. Verkligen fina förstärkare detta! juha 1 Quote Link to post Share on other sites
juha 168 Posted Tuesday at 15:19 Author Share Posted Tuesday at 15:19 9 hours ago, AlfaGTV said: Fantastisk pjäs, hade jag varit i ett annat läge skulle jag huggit som en kobra på det här tillfället. Verkligen fina förstärkare detta! Väldigt bra måste jag säga Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts