JWE Posted February 17, 2021 Posted February 17, 2021 Intresserad av en reservdel till min Mcintosh mac 1700 och den som säljer den skickar endast inom US, även stängt av meddelandefunktionen så går ej att förhandla med honom om det. Någon som har en kontakt där som kan tänka sig agera bulvan? Visst var det någon här på forumet som bodde i New York? @ukiro om jag inte missminner mig? Quote
Daniel Posted February 17, 2021 Posted February 17, 2021 Kan du inte gå via importören i Sverige? Quote
JWE Posted February 17, 2021 Author Posted February 17, 2021 11 minutes ago, Daniel said: Kan du inte gå via importören i Sverige? Är tredjepart från ebay, receivern är från 1968 och mig veterligen har inte Mcintosh reservdelar till min model. Möjligen hittat en annan butik (audioclassics.com) som har delen. Quote
Daniel Posted February 17, 2021 Posted February 17, 2021 aha. Då förstår jag. 68, det är respektingivande. Lycka till! Quote
Recommended Posts