Jump to content

HumminGuru - Skivtvätt

j_bloom
 Share

Recommended Posts

En större kastrull med ett mindre kärl i och ett upp-och-nervänt lock bör väl fungera för att destillera vatten? 

1515592154_9.jpg.15329fcb897e8fb2d7f9e49166afd2e4.jpg

(Hmm, bara en plastbrännare fast omvänd princip när jag tänker efter :Thinking::D)

Jag väntar fortfarande på min tvättmaskin men den borde komma snart, det är bara en vecka till officiell lansering så de borde väl få iväg förköpta exemplar innan dess?

När den kommer tänker jag prova med vatten från en luftavfuktare, det borde fungera. Jag har använt det till min nuvarande skivtvätt/dammsugare med bra resultat.

1 hour ago, MatsT said:

Jag väntar fortfarande på min tvättmaskin men den borde komma snart, det är bara en vecka till officiell lansering så de borde väl få iväg förköpta exemplar innan dess?

De skrev i ett mail häromdan att de blivit begränsade av fraktbolaget pga högt tryck så de kan bara få iväg 80 paket om dagen som jag förstod det, men det borde ju innebära att om de är halvvägs så borde de fått iväg alla paket inom en vecka eller så iaf.

8 hours ago, figge said:

Får nog öka takten på tvättandet, som Socialstyrelsen tidigare rekommenderade 6-8 skivor om dagen räcker inte om jag skall hinna med.😅

...

Noterar Rickie Lee Jones i bakgrunden där, det är ju en 10":are. Följer adaptrar med?

Edited by AlfaGTV

1 hour ago, AlfaGTV said:

Noterar Rickie Lee Jones i bakgrunden där, det är ju en 10":are. Följer adaptrar med?

46 minutes ago, figge said:

Ja, separat beställt. Förutseende av Rikard.👍

njaee, jag har för mig att de satte upp lite olika delmål och beroende på hur många som backade projektet så skulle de skicka med det ena och andra... :smilingeyes: