Jump to content

Great British Guitarists  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Great British Guitarists

Gör en tråd om engelska Gitarrister för att dom skiljer sig åt på ett positivt unikt sätt, Det mest igenkännande tycker jag är avsaknaden av bluestoner väldigt få som känns bluesiga i musiken visst det finns något undantag. Jag undrar om det är vårt musikaliska arv i Europa som skiljer sig åt gentemot den Amerikanska kontinenten. Europa har ju den klassiska musiken medans den Amerikanska musikkulturen är mycket yngre och annorlunda.

Rankingen är min personliga preferens.

Posted
12 hours ago, Govinda said:

Steve Lukather Fantastisk

En av mina absoluta favoritmusiker alla kategorier och jag har sett honom live fler gånger än jag kan minnas. Vän av ordning vill dock påpeka att han är 100% amerikan. 🙂

Posted
2 minutes ago, Terminator said:

En av mina absoluta favoritmusiker alla kategorier och jag har sett honom live fler gånger än jag kan minnas. Vän av ordning vill dock påpeka att han är 100% amerikan. 🙂

Tack för input hade inte en aning får läsa på :-)

En stor favorit hos mig med:thumbsup:

Posted
8 hours ago, Terminator said:

Jag bytte ut Steve Lukather till David Gilmore det passar bättre i tråden mvh

Posted

Så, jag har lagt in omröstning i förstainlägget.

Har även minskat bildstorleken på videosnuttarna.

Tyvärr kan vi bara ha med max 20st i en omröstning, så jag tog bort Peter Frampton. Även om han är bra är han kanske den som minst klassas som gitarrist.