Guest Jorma Posted February 25, 2005 Posted February 25, 2005 Kl 07.30 går båten till Danmark för Supertreffen i Viborg. Det blir jag, Vitus, och Mårten Design (och Bladelius Gondul) som ska ställa upp en anläggning som ska spela på lördag inför danskarna. Det blir 120 besökare i år, så Treffen har vuxit lite sedan förra året. SUPERTREFFEN Quote
K-man Posted February 25, 2005 Posted February 25, 2005 Och dagen efter 07.30 går nästa Euphoniabåt mot Danmark i riktning mot Viborg....hoppas att även vi Svenskar får lyssna \\K-man Quote
Guest Rydberg Posted February 25, 2005 Posted February 25, 2005 Det blir 120 besökare i år, så Treffen har vuxit lite sedan förra året.Nja, det blir runt 360 pers som man räknar med vårdarna Lider ju själv av svår hifiåkomma så jag kanske pratar för mig själv :clown: Hoppas ni får trevligt Quote
Timbre™ Posted February 26, 2005 Posted February 26, 2005 Inga vita rockar () och avspänd stämning även i år. Fokus på hifi som vi inte träffat på tidigare och det blev till slut en hel del. Det blir också en lång bildtråd... Quote
Recommended Posts