P-pan Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Köpa En Ny Liten Skrivbordsstereo... ? ... eller ska man ha något mer rejält calm, Apexorca, Kilgore and 2 others 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Om du kan tänka dig att gå upp lite i storlek så har jag ett förslag: Allt i ett spelare som Calma köpte i NYC. Obs skivan är bara ca 10 cm stor så lite av fickformat. Hon är så stolt! Calm P-pan and Daniel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 7, 2021 Author Share Posted January 7, 2021 34 minutes ago, calm said: Allt i ett spelare som Calma köpte i NYC... Monterat en Atlas Lambda också får jag förmoda ? Daniel and calm 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 7, 2021 Author Share Posted January 7, 2021 50 minutes ago, calm said: Om du kan tänka dig att gå upp lite i storlek så har jag ett förslag: Det har jag också... bigblue, triomio, Sammy and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampalang Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Vad blir essensen av det där? Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 21 minutes ago, P-pan said: Det har jag också... Now we are talking. Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindome Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 28 minutes ago, P-pan said: Det har jag också... Varför tänker jag bara på Ernst-Hugo Järegård Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 @P-pan, den mattan känner jag igen och den är inte din - det kan vi väl vara rörande överens om? /byZan Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsT Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Vilket sammanträffande, jag lyssnade faktiskt på Gryphon för en stund sedan. P-pan and Daniel 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 7, 2021 Author Share Posted January 7, 2021 7 minutes ago, byZan said: @P-pan, den mattan känner jag igen och den är inte din... Du, det vet du ingenting om... i den här klassen kanske det ingår både det ena å' andra Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 24 minutes ago, P-pan said: Du, det vet du ingenting om... i den här klassen kanske det ingår både det ena å' andra T.o.m högtalarna? Daniel and P-pan 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Välbyggda som vanligt. Läste precis denna nya modell i Stereophile. Det ihop med min egen erfarenhet av hur de låter bådar gott för öronen. Skall bli kul att höra om detta @P-pan. Daniel and P-pan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 1 hour ago, P-pan said: Det har jag också... Den mattan så jag redan förra året. Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Mums jag gillar läckra wienerbröd P-pan and Daniel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 7, 2021 Author Share Posted January 7, 2021 Ingen direkt större hemlighet om var jag befinner mig kanske men för att röja all tvivel så kan jag avslöja att det är hemma hos @Daniel Gryphon Essence slut och försteg... Ett riktigt fint hantverk, som ju brukar vara mer regel än undantag när danskarna skrider till verket. JWE, bigblue, Daniel and 4 others 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 Är det fortfarande Flemming som designar? Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 7, 2021 Author Share Posted January 7, 2021 Tror faktiskt att Essence var den sista han snidade fram... @Daniel sitter säkert på rätta svaret ? Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 10 minutes ago, Apexorca said: Är det fortfarande Flemming som designar? Jaså... Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 32 minutes ago, Apexorca said: Är det fortfarande Flemming som designar? Flemming har designat det yttre och han som designat elektronik biten heter Tom Möller. Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 7, 2021 Share Posted January 7, 2021 7 minutes ago, octavia rs said: Flemming har designat det yttre och han som designat elektronik biten heter Tom Möller. Precis så. 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 Avslutad redan, nu vill vi få mera intryck? Terminator and Daniel 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 8, 2021 Author Share Posted January 8, 2021 7 minutes ago, figge said: Avslutad redan, nu vill vi få mera intryck? En annan måste ju jobba in pensions-bidraget åt vissa här. Du kan väl förbereda en middag eller så... medans du väntar Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 Redan gjort, som vanligt uppe tidigt. Blir lasagne imorgon, ikväll fisksoppa. Lite körigt idag, service på värmepannan och mycket sport på 📺. byZan, Daniel and Bebop 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 8, 2021 Author Share Posted January 8, 2021 22 hours ago, figge said: T.o.m högtalarna? @figge ... några pausbilder för din skull... Jag tror jag känner någon som är väldigt duktig på att damma ... @Daniel ??? JWE, Apexorca, triomio and 4 others 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triomio Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 24 minutes ago, P-pan said: Jag tror jag känner någon som är väldigt duktig på att damma Jag har hört att om man spelar tillräckligt högt så slipper man damma Daniel, figge and calle_jr 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 8, 2021 Author Share Posted January 8, 2021 Eller så har han skaffat en liten "flöff böll" som gör jobbet ? Varenda bild jag tog var övervakad kan jag berätta... Kilgore, egoBen, Daniel and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 40 minutes ago, P-pan said: @figge ... några pausbilder för din skull... Jag tror jag känner någon som är väldigt duktig på att damma ... @Daniel ??? Phuuuuu! P-pan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 1 hour ago, P-pan said: Eller så har han skaffat en liten "flöff böll" som gör jobbet ? Varenda bild jag tog var övervakad kan jag berätta... Från frun.🥰 Daniel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 1 hour ago, P-pan said: Eller så har han skaffat en liten "flöff böll" som gör jobbet ? Varenda bild jag tog var övervakad kan jag berätta... Lite lugnare än Otto.😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 8, 2021 Share Posted January 8, 2021 Haha. Mycket lugnare. 🙏 och mer 🥷🏿 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts