KLARSUND Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Snart kan du få lyssna på MSB S202 Power Amplifer! Den första kunden i Sverige bestämde sig för att köpa det på 1 tim och 14min... För mig (Hans) tog det tre takter att konstatera att detta slutsteg är helt makalöst! Det bästa jag hört hittills, och kanske det bästa transistorbestyckade slutsteget hittills i Världen? Vill du också få lyssna vidare på det bästa som finns just nu? Låt oss veta så ordnar vi det! Rekommenderat utpris: 340 000:- Se denna länk: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 Kul att se och jag älskar fabriksbesök - det hade gärna fått vara mycket längre med fler bilder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 En liten video när man packar upp en S202 Terminator and YYZ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts