Jump to content

Recommended Posts

  • 3 months later...
Posted

Jag följer Darkos gamla video-producent, Jana Dagdagan på YouTube, då hon gör en del intressanta reportage med ganska jordnära ton (i min mening).

Nu har hon varit på besök i Sverige, och då såklart hos bröderna "Marten":

Jag tyckte det var en kul film, med både lite självinsikt och humor. Och såklart det jag uppfattar som en välkomnande atmosfär och en stor entusiasm för musiken och avnjutandet av den!

Posted
48 minutes ago, octavia rs said:

Det verkar vara en serie mellan Parker och Mingus (sett till prisbilden).

OK, det borde betyda att dom har över 15 olika modeller som alla (nästan) finns i olika versioner , känns mycket för en liten tillverkare.

Men en intressant fråga för en annan tråd, just om man som tillverkare vill ha få eller många modeller

Posted
8 minutes ago, thli72 said:

OK, det borde betyda att dom har över 15 olika modeller som alla (nästan) finns i olika versioner , känns mycket för en liten tillverkare.

Men en intressant fråga för en annan tråd, just om man som tillverkare vill ha få eller många modeller


Marten är inte längre en liten tillverkare på high-end nivån :).

 

Den nya Dexter serien fyller ett uppenbart glapp i dagens utbud,

 

/ Marcus

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...