LISTEN TO MUSIC Posted February 11 Posted February 11 Så kul att det går så bra för vår stolthet bröderna ”Marten” dessa grabbar är så värda detta! Känner sådan stolthet för deras vägnar 🫡💯🙌🏼🎶 Sammy, Apexorca, Double A and 1 other 4 Quote
AlfaGTV Posted June 1 Posted June 1 Jag följer Darkos gamla video-producent, Jana Dagdagan på YouTube, då hon gör en del intressanta reportage med ganska jordnära ton (i min mening). Nu har hon varit på besök i Sverige, och då såklart hos bröderna "Marten": Jag tyckte det var en kul film, med både lite självinsikt och humor. Och såklart det jag uppfattar som en välkomnande atmosfär och en stor entusiasm för musiken och avnjutandet av den! Double A, Lasse, triomio and 11 others 14 Quote
Double A Posted Tuesday at 09:24 Posted Tuesday at 09:24 Jag såg också filmen, verkligen häftigt att se vilken resa och framgångssaga dom har gjort! 😊👍 Riktigt snyggt jobbat👌😊👍 AlfaGTV 1 Quote
Lasse Posted Tuesday at 11:40 Posted Tuesday at 11:40 https://www.monoandstereo.com/jorma-marten-at-high-end-vienna-2026-marten-dexter-series-world-premiere/ Apexorca, LISTEN TO MUSIC, plind and 1 other 4 Quote
shaft Posted Wednesday at 07:16 Posted Wednesday at 07:16 Fin video - Mårten verkar vara ett mycket trevligt och seriöst företag. Önskar dem all lycka med nya fabriken! Quote
thli72 Posted Wednesday at 11:07 Posted Wednesday at 11:07 Skall man "rensa upp" i modellserier eller är detta en ny o alla andra består? Quote
octavia rs Posted Wednesday at 15:19 Posted Wednesday at 15:19 4 hours ago, thli72 said: Skall man "rensa upp" i modellserier eller är detta en ny o alla andra består? Det verkar vara en serie mellan Parker och Mingus (sett till prisbilden). https://www.monoandstereo.com/wp-content/uploads/2026/05/Marten-Press-Release-May-2026.pdf P-pan 1 Quote
thli72 Posted Wednesday at 16:11 Posted Wednesday at 16:11 48 minutes ago, octavia rs said: Det verkar vara en serie mellan Parker och Mingus (sett till prisbilden). OK, det borde betyda att dom har över 15 olika modeller som alla (nästan) finns i olika versioner , känns mycket för en liten tillverkare. Men en intressant fråga för en annan tråd, just om man som tillverkare vill ha få eller många modeller Quote
Perfect sense Posted Wednesday at 16:21 Posted Wednesday at 16:21 8 minutes ago, thli72 said: OK, det borde betyda att dom har över 15 olika modeller som alla (nästan) finns i olika versioner , känns mycket för en liten tillverkare. Men en intressant fråga för en annan tråd, just om man som tillverkare vill ha få eller många modeller Marten är inte längre en liten tillverkare på high-end nivån . Den nya Dexter serien fyller ett uppenbart glapp i dagens utbud, / Marcus P-pan and Apexorca 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.