Govinda Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 mina Top 100 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Knepigt nog kommer bara mitt eget år upp när jag följer länken. Lyssnar tydligen på Spotify en timme om dagen, eller 59 minuter och 45 sekunder, om man skall vara petig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Govinda Posted December 3, 2020 Author Share Posted December 3, 2020 21 hours ago, bfjohansson said: Knepigt nog kommer bara mitt eget år upp när jag följer länken. Lyssnar tydligen på Spotify en timme om dagen, eller 59 minuter och 45 sekunder, om man skall vara petig. Jag märkte det när jag skulle följa en kompis länk att jag kom till min sida. Jag har lyssnat 72000 minuter i år på spotify sen har man stereon och Tidal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts