parsifal Posted June 17 Author Share Posted June 17 Större är bättre…eller? MatsT, calle_jr, Ampalang and 2 others 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampalang Posted June 17 Share Posted June 17 Större är större skulle jag säga. 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampalang Posted June 18 Share Posted June 18 F5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parsifal Posted June 18 Author Share Posted June 18 @AmpalangDet tar mig emot att säga det här men det kommer tyvärr bli en utdragen process… en Klassisk Euphonisk spännande inläggsspecialitet så att säga. Jag har inte gjort det förut men tänkte pröva nu. Se hur långt en kan dra det innan folk börjar hamna på mentalsjukhus. Men du har iallafall rätt i att Större är Större! Det är många som liknar högtalarna vid kylskåp - när de stod i 6st lika stora delar och fyllde upp vardagsrummet så var det dock inte vad som snurrade i min hjärna. Det var mer: När hon kommer in och får se på detta spektakel…då är iallafall kistorna klara - varsin till mig och henne och de två mindre åt hundarna. byZan, lindvall, Ampalang and 1 other 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampalang Posted July 17 Share Posted July 17 F5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parsifal Posted July 21 Author Share Posted July 21 On 2022-07-17 at 15:42, Ampalang said: F5 Tyvärr, skulle tro att jag kommer leverera fortsättningen i slutet av Semptember… Har länge letat efter dokumentären Heartworn Highways i digitalt format, nu ligger stora delar av den ute på youtube: Finns en hel del guldklimpar i den, mina favoriter är bland annat biten hos Townes van Zandt där den gamle smeden delar med sig av sin livsåskådning och blir rörd till tårar när Townes spelar en låt. Även Guy Clarks variant av ”That old time feeling” är väldigt fin. Håll till godo. Håll ut calle_jr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted July 23 Share Posted July 23 On 2022-06-17 at 19:26, parsifal said: Större är bättre…eller? Ser ut som Snell A3i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts