Jump to content

*Fordonstråden + En del klipp

Recommended Posts

Eftersom de här svansmotorskodorna fått en svenssonstämpel som jävligt vältbenägna efter att Trafikmagasinet i TV slog runt med en sådan, så gjorde jag en egenhändig dekal för bakrutan med texten:

"Glenning kan inte köra bil!"

Nu var det visst inte Glenning utan någon annan snubbe som välte med Skodan, men det sket jag i.

1 hour ago, Strmbrg said:

Eftersom de här svansmotorskodorna fått en svenssonstämpel som jävligt vältbenägna efter att Trafikmagasinet i TV slog runt med en sådan, så gjorde jag en egenhändig dekal för bakrutan med texten:

"Glenning kan inte köra bil!"

Nu var det visst inte Glenning utan någon annan snubbe som välte med Skodan, men det sket jag i.

Ungefär som Mercedes A-klass! :D

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Hifi_Perrra changed the title to Fordonstråden + En del klipp
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vi testar knappt inga bilar i den här familjen men E-Golf var ju brutal i axet... Tyckte den var otäck att åka i när man gasade på...  fast på ett roligt sätt :D 

Ska bli kul att få se hur ID-Buzz:en håller sig på vägen :D Eller COV-ID-Buzz som jag har börjat kalla den :D 

Letade förresten upp en XC-70 II till en god vän i förra veckan. Han köpte mitt femte tips med orden: "Ja, jag måste ju köpa nåt som du har tipsat om!" Priset vad det fick kosta diskuterade vi aldrig... Sen sa jag... "Du är ungefär som Jan Emanuel när du går till en bilaffär... - Köper nåt inom 30 sekunder... " :D 

• Hifi_Perrra changed the title to *Fordonstråden + En del klipp