Hifi_Perrra Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Hej, Jag har fått för mig att lyssningsplatsen är minst lika viktig som anläggningen.. Så jag undrar vad ni använder för möbel när ni lyssnar på eran favorit musik eller ser på tv/film i musik/tv eller biorummet? Själv använder jag två stycken Dux Fåtöljer, en Pernilla 69 med fotpall i Svart läder + en Dux Superspider i Svart läder, och en Bruno Mathsson Karin i brunt läder, i sovrummet numera Väldigt sköna möbler tycker iaf jag. Dessa kan jag rekommendera till er som vill ha lika vackra möbler som dom är sköna att sitta i.. Gammalt Bruno Mathsson citat Ser ut så här: Innan hade jag en Dux Jetson också i Svart läder men den sålde jag. Skriv gärna vad ni använder. Det skulle va kul i en tråd som denna Trevlig helg! Mvh Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Park Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 En styck Ekornes Stressless Las Vegas i blått läder med tillhörande fotpall. Hifi_Perrra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts