Transient Design Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Pylon släpper en ny 12" SUB i sin mycket prisvärda Pearl-serie. Pris till kund ca 4500kr. Nominal power 150 W Maximum power 500 W Low pass filter adjustment 40-200Hz Class D amplifier Lower limit frequency 28Hz Phase control 0/180 degrees Input High-level, low-level, 2x RCA, LFE Wymiary [W x H x D] 320 x 420 x 340 mm Dimensions 13,5kg Woofer Pylon Audio PSW 30.8 FGS Adjust the volume level Yes Cabinet Double, rear, profiled bass-reflex Speaker grille Yes, magnetic Spikes + stand Yes Warranty 4 years Available colours: - Black, walnut, wenge, calvados, white HG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted October 12, 2020 Author Share Posted October 12, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted October 12, 2020 Author Share Posted October 12, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 Jag vill bara först och främst berömma dig för att du presenterar produktnyheter på detta lilla "vattenhål för entusiaster"! Tycker det är skoj att läsa om sånt här, framför allt när det presenteras med snygga bilder! Samtidigt har jag ett önskemål, och det är så löjligt som att jag skulle föredra att du skapade ett fåtal poster med mera innehåll än många enskilda poster. Jag tror att jag, och många andra, använder sig av Euphonia's "aktivitetsvyer" och där blir det ett gränsfall till spam när det blir många poster inom respektive tråd. Och som sagt, det här är en petitess, verkligen. Men det skaver lite.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoicesInMyHead Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 11 minutes ago, AlfaGTV said: Samtidigt har jag ett önskemål, och det är så löjligt som att jag skulle föredra att du skapade ett fåtal poster med mera innehåll än många enskilda poster. Jag tror att jag, och många andra, använder sig av Euphonia's "aktivitetsvyer" och där blir det ett gränsfall till spam när det blir många poster inom respektive tråd. Jag kör med "show me: Content items only", på så vis får jag bara upp den senaste händelsen i varje tråd i listan. jag tycker det fungerar bättre för mig, mindre brus och mer översiktligt. När jag går in i tråden så hoppar den ju till senaste oläst ändå (kanske pga mina inställningar i settings iofs). AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 6 hours ago, VoicesInMyHead said: Jag kör med "show me: Content items only", på så vis får jag bara upp den senaste händelsen i varje tråd i listan. jag tycker det fungerar bättre för mig, mindre brus och mer översiktligt. När jag går in i tråden så hoppar den ju till senaste oläst ändå (kanske pga mina inställningar i settings iofs). Efter lite micklande fick jag till det som du beskriver, och ja, det blir mindre plottrigt! Tack för tipsen Rikard! Fast mina tankar har nog någon form av bäring ändå, om man vill göra det enkelt och smidigt för mottagaren... VoicesInMyHead 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted October 13, 2020 Author Share Posted October 13, 2020 OK! Jag är ledsen, hade ingen aning om detta! Sitter ju på jobbet med min dator och lägger in en bild i taget bara för att se att allt fungerar innan jag lägger in nästa inlägg. Ska se om det går att lägga in färre och "större" inlägg i framtiden om det blir för många så att det stör upplevelsen... AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts