Jump to content

Pylon Pearl SUB


Recommended Posts

Pylon släpper en ny 12" SUB i sin mycket prisvärda Pearl-serie. Pris till kund ca 4500kr. 

 

 

Nominal power
 
150 W
 
Maximum power
 
500 W
 
Low pass filter adjustment
 
40-200Hz
 
Class D amplifier
 
 
Lower limit frequency
 
28Hz
 
Phase control
 
0/180 degrees
 
Input
 
High-level, low-level, 2x RCA, LFE
 
Wymiary [W x H x D]
 
320 x 420 x 340 mm
 
Dimensions
 
13,5kg
 
Woofer
 
Pylon Audio PSW 30.8 FGS
 
Adjust the volume level
 
Yes
 
Cabinet
 
Double, rear, profiled bass-reflex
 
Speaker grille
 
Yes, magnetic
 
Spikes + stand
 
Yes
 
Warranty
 
4 years
 
Available colours:
 
- Black, walnut, wenge, calvados, white HG.
 
Link to comment
Share on other sites

Jag vill bara först och främst berömma dig för att du presenterar produktnyheter på detta lilla "vattenhål för entusiaster"! Tycker det är skoj att läsa om sånt här, framför allt när det presenteras med snygga bilder! :)


Samtidigt har jag ett önskemål, och det är så löjligt som att jag skulle föredra att du skapade ett fåtal poster med mera innehåll än många enskilda poster.

Jag tror att jag, och många andra, använder sig av Euphonia's "aktivitetsvyer" och där blir det ett gränsfall till spam när det blir många poster inom respektive tråd.

 

Och som sagt, det här är en petitess, verkligen. Men det skaver lite.... ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, AlfaGTV said:

Samtidigt har jag ett önskemål, och det är så löjligt som att jag skulle föredra att du skapade ett fåtal poster med mera innehåll än många enskilda poster.

Jag tror att jag, och många andra, använder sig av Euphonia's "aktivitetsvyer" och där blir det ett gränsfall till spam när det blir många poster inom respektive tråd.

 

Jag kör med "show me: Content items only", på så vis får jag bara upp den senaste händelsen i varje tråd i listan. jag tycker det fungerar bättre för mig, mindre brus och mer översiktligt. När jag går in i tråden så hoppar den ju till senaste oläst ändå (kanske pga mina inställningar i settings iofs).

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, VoicesInMyHead said:

Jag kör med "show me: Content items only", på så vis får jag bara upp den senaste händelsen i varje tråd i listan. jag tycker det fungerar bättre för mig, mindre brus och mer översiktligt. När jag går in i tråden så hoppar den ju till senaste oläst ändå (kanske pga mina inställningar i settings iofs).

 

Efter lite micklande fick jag till det som du beskriver, och ja, det blir mindre plottrigt! Tack för tipsen Rikard!
Fast mina tankar har nog någon form av bäring ändå, om man vill göra det enkelt och smidigt för mottagaren...

 

Link to comment
Share on other sites

OK! Jag är ledsen, hade ingen aning om detta! Sitter ju på jobbet med min dator och lägger in en bild i taget bara för att se att allt fungerar innan jag lägger in nästa inlägg. Ska se om det går att lägga in färre och "större" inlägg i framtiden om det blir för många så att det stör upplevelsen...  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...