fredrik Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Lite småkul ändå. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6znygo/mitt-missbruk-har-gatt-for-langt--kraver-ett-aa-mote?fbclid=IwAR3T_5dJxZSx8bQCDWU3KNXC7wkmAMJtwTFRv4ySRDH7tPOhRYMpkdGPOGY Simon76, AlfaGTV, triomio and 4 others 3 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Hehe. Vilka trevliga AA-möten det skulle bli. Jag ordnar ca 4-6 sådana möten per år. Jag/vi har sjukdomsinsikt och jag/vi gillar det, vill vill inte bli friska. Är det värre... ? fredrik, Perfect sense and YYZ 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Underbar läsning, tack för tipset! Även om det är skrivet med en humoristisk ton så tycker jag ändå att det finns en värme i texten som jag uppskattar! (Skönt att inte, som vanligt, få vårt intresse förlöjligat). Jag är dock chockad över att det gömmer sig en audiofil bland kvällspressens musikjournalister men alltid kul att få mina fördomar motbevisade. fredrik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon76 Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Underbart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts