Jump to content

Recommended Posts

Posted

Inget skämt... ;)

Vi får väl se hur det går för dessa hifignagare framöver. Det är ju en relativt ny produkt och det kommer nog att testas skinnråttor lite varstans i det svenska hifihemmet... :)

Posted

När jag fick dessa gnagare demade hos Balance i Jönköping så vart jag positivt överraskad. "Placebo" eller ej men jag kommer definitivt att testa dessa hemma vad det lider :)

• 4 weeks later...
Posted

Jag tyckte råttorna såg trevliga ut. Vad gnagarna gör för ljudet i systemet vet jag inte men ojoj vad fint ljud du har Timbre. Det som imponerade var helheten, det hänger ihop så väldigt väl.

Det har stor betydelse att rummet är behagligt att vistas i, det är något jag tror försummas av många.

Posted

Råttorna lugnar ner det hela lite grann. En nyktrare återgivning så att säga... :)

Man måste nog ha lyssnat ganska mycket på sina högtalare för att kunna höra det.

Posted

EAR

Du kan få låna nån av djuren om du vill testa med äkta vara ;)

Men hifi råttorna ska helt klart testas.

ha det bäst

J

Posted

rat.JPG

Tycker dom gör stor nytta på mindre stativare.

Jag hörde dom på en billig stativare för runt 3000:-.

Råttorna tog fram en bas som fick mig att tappa hakan.

På stora golvare är effekten mer sublim.

Mina QLN-Signature upplever jag som lite tydligare i ljudet med råttorna på plats.

Posted

Tack för igår Timbre, det var en upplevelse. Sist jag hade ståpäls i 57 min var när jag såg Phatome Of The Opera i London. Igår satt jag där igen på Her Majesty's Theatre . :mm::D

Innan jag gick så kände jag på Råttorna, dom är tunga och kan nog visst dämpa ut det sista från en låda, om det sen är hörbart eller inte. Det måste jag nog ha fler timmar på mig både utan och med gnagare på plats. Om inte så är dom iaf fräcka.

:D

Mvh

Henrik