Jump to content

Lyngdorf SDA 2175 slutsteg till salu - SÅLD


Bebop

Recommended Posts

 

--- SÅLD ---

 

 

Jag säljer mitt "sommarslutsteg" Lyngdorf SDA 2175 som jag använt under sommarmånaderna för att spara lite värme från mina normala rörslutsteg. Den är m a o ganska lite använd och fungerar utmärkt. Det yttre är också bra med endast några få normala tecken på användning. Ett litet jack, ca 2 mm finns i övre kanten på frontpanelen.

 

Det är ett kraftfullt slutsteg fullt balanserad som enligt spec skall kunna pytsa ut 200 watt i 8 ohm och 340 watt i 4 ohm. 

 

Slutsteget finns hos mig i västra Blekinge för hämtning om så önskas men jag kan också skicka det vilket kostar mellan 2-300:-. Jag ger er på Euphonia förtur att köpa steget. Om osålt efter 14 dagar lägger jag ut det på andra kanaler och lägger på några hundringar.

 

Mitt pris: 4,800:- exklusive frakt

Vi intresse ber jag er skicka ett PM till mig så tar vi diskussionen vid sidan om.

 

Det finns en hel del att läsa på nätet om förstärkaren. Här är ett exempel:

http://www.stereomojo.com/LyngdorfSDA2175AmplfierReview.htm

 

Manual med full specifikation kan hämtas ner i följande länk där du får bläddra fram till rätt produkt.

https://lyngdorf.com/discontinued-products/

 

Bilder:

 

SDA 2175 front.jpg

 

Locket av.jpg

 

Strömbrytare.jpg

 

Baksida.jpg

Ingångar.jpg

 

Utgångar.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Cello,

 

Har du använt vår PM-funktion? Jag får ofta post den vägen så funktionen fungerar. Jag provar att skicka till dig. Fungerar det så tar vi diskussionen den vägen. Om du inte sett något meddelande eller fått avisering via mejl inom en halvtimme om att du har ett meddelande så skriv här igen så får du min mejladress. Kan du kolla @calle_jr vad det kan vara för problem Cellos PM-funktion.
 

Förstärkare finns fortfarande kvar.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Bebop said:

Kan du kolla @calle_jr vad det kan vara för problem Cellos PM-funktion.

Problemet är att man behöver vara medlem för att använda pm-funktionen.

Jag registrerade Cello som medlem igår.

Vill man nå köpare/säljare utanför Euphonia så behöver man ange telefon eller mejl-adress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...