Transient Design Posted April 22, 2020 Share Posted April 22, 2020 (edited) Nu släpper Hifiman en ny lur i en liten annan design: DEVA Den fungerar precis som alla deras andra lurar med vanlig kabel rakt in men den stora nyheten är en "påhängs"-modul som gör att luren blir bärbar med Bluetooth! Den har också möjligheten att koppla in en USB-kabel rakt in i luren vilket i vissa fall kan vara praktiskt. Givetvis så är även denna lur "magnetostatisk" vilket blivit synonymt med Hifiman för de flesta. Pris 4290kr i Sverige Edited April 22, 2020 by Transient Design Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted April 22, 2020 Author Share Posted April 22, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted April 22, 2020 Author Share Posted April 22, 2020 (edited) En singel 3,5 mm balanserad ingång på luren med vanlig analog kabel gör den enkel och smidig att använda. Pris förväntas bli samma som på Sundara dvs 4290kr i Sverige. Edited April 22, 2020 by Transient Design Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terminator Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 (edited) Kul koncept, hoppas det funkar kommersiellt! Edited April 23, 2020 by Terminator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted April 27, 2020 Author Share Posted April 27, 2020 Jo, alla gillar inte designen när man lämnar det svarta märker jag. Eller är det bara Stockholmare som vill ha allt i svart eller vitt? Jag tycker den är snygg! Men har bara sett den på bild ännu... Sedan tror jag mycket hänger på utfall den låter lika som som en Sundara eller ej? För vi som gör detta för att vi gillar bra ljud köper inte en lur som är sämre bara för att den är snygg. Så om detta blir en succé eller ej beror nog mycket på vilken respons luren får ibland testare på nätet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts