Ledzepp

Hemma hos Ledzepp

Recommended Posts

Provar igen då...

Tänkte lägga in några bilder hur det ser ut just nu där hemma...Varit en lång och svängig resa.

Med intresset på topp i perioder och helt avsaknad av intresse där emellan...men musiken har alltid funnits där...

Första bilden blir på min nuvarande förstärkare, Den vackra,  både till kropp och själ, 

ModWright Instruments KWI 200....

20191009_165021_by_bjnutz64_ddqe9d3-pre.

Edited by Ledzepp

28 minutes ago, Ledzepp said:

Provar igen då...

Tänkte lägga in några bilder hur det ser ut just nu där hemma...Varit en lång och svängig resa.

Med intresset på topp i perioder och helt avsaknad av intresse där emellan...men musiken har alltid funnits där...

Första bilden blir på min nuvarande förstärkare, Den vackra,  både till kropp och själ, 

ModWright Instruments KWI 200....

20191009_165021_by_bjnutz64_ddqe9d3-pre.

Nu så :)!

Spännande med Modwright.

/ Marcus, www.perfect-sense.se

Snyggt! Jag har hört AudioSolutions flera ggr, både på mässa och hos Lasse senast. Jag gillar dem, grattis till en vettig, välljudande högtalare! :)

Edit:

Men fötterna kan jag inte påminna mig om att jag sett tidigare? Är det en ny grej?

Edited by AlfaGTV

Egen design och konstruktion. Enda minus jag kan komma på med dessa högtalare.Och nu är det åtgärdat ? Det mest kompletta ljud jag haft hemma och det har passerat många burkar genom åren..

Edited by Ledzepp

On 2020-02-14 at 19:09, Ledzepp said:

Egen design och konstruktion. Enda minus jag kan kommå på med dessa högtalare. Och nu är det åtgärdat ?

Galet snyggt gjort! Har du skurit själv eller anlitat nån verksamhet?