Jump to content

Recommended Posts

Posted

Här är ganska många som ska över till Pilsnerland den 5-6 Mars och jag tänkte att en fika träff eller liknande kunde ju vara skoj. Så jag undrar hur många ska dit och om intresset finns för en fika eller liknande.

Ha det bäst

J

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Aldrig fel med kaffe eller liknande i trevligt

Host host :D Kaffe i pilsnerland !?!

Octavia vi bestämmer en lagom tid så möts vi på centralen

Posted
K-man var med i planeringen men nu är han ju dubbelbokad och det måste få konsekvenser på notan...

...tur att jag har med mig en besökare till då...så blir det ju rätt! :cool: ...fast han dricker ju inte kaffe... :o ...men de har nog Cola där med :D

\\K-man

Posted
Pilsnerland  :?:

Wienerbröd-land !!!! - det heter ju danish  :clown:  :D

Kaffet i Danmark smakar sunk, så ska det vara fika där så får det bli wienerbröd med en grön för min del :D

Posted

Der finn MYCKET mera bra öl enn Carlsberg och Tuborg här i Danmark :)

Mera enn 2000 ulika sorter

http://www.jo-hansen.dk/beer/samlframe.htm :D:D:D

Tuborg och Carlsberg er "bara" en vanlig öl och absolut inte nonting specielt. HOF eksisterar inte längre. Den hettar nu Carlsberg och har fået en ny flaska, men det er samma innholl.

Posted
HOF eksisterar inte längre. Den hettar nu Carlsberg och har fået en ny flaska, men det er samma innholl.

Så då har kulturförfallet kommit Danmark oxå! :diss:

Som svensk trodde man ju att "HOF" var ett av dom där heliga Danska värdena som inte gick att förändra, så fel man kan ha... :o

carlsb_1.jpg

Salig i åminelse!

Åter till Audio...

/ptr

Posted

:) Jag vet att namnet officiellt försvunnit, men inofficiellt finns det väl kvar?

Tråkigt annars när så många underbara smörrebröd har slunkit ned med hjälp av, nåja, en Carlsberg då. Men visst finns det flera märken.

De danska smörrebröden saknar jag verkligen, dessa saknar jag nog mest nu när det var så länge sedan jag var över.

Posted

Tittade in hemsidan. Albani från Odense gör goda öl :)

Vet inte man man får prata om alkohol här men ser ni en Albani och inte provat så gör det.

Posted

Ja så ses vi derover .

Og hvis der er en der har en masse musik med , svensk folkemusik eller viser .

så brænd lige lidt til mig :)

Posted

Ska vi göra ett försök till en lite samling i Malmö på Lördag morgon ??

Posted

Det tycker jag vi kan göra. Jag och kanske min flickvän tar tåget in till Malmö, det fattas bara en tid då vi ska träffas.

Posted

Det tycker jag vi kan göra. Jag och kanske min flickvän tar tåget in till Malmö, det fattas bara en tid då vi ska träffas.