Jump to content

Mässan i Köpenhamn

Guest johan

Recommended Posts

Här är ganska många som ska över till Pilsnerland den 5-6 Mars och jag tänkte att en fika träff eller liknande kunde ju vara skoj. Så jag undrar hur många ska dit och om intresset finns för en fika eller liknande.

Ha det bäst

J

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

K-man var med i planeringen men nu är han ju dubbelbokad och det måste få konsekvenser på notan...

...tur att jag har med mig en besökare till då...så blir det ju rätt! :cool: ...fast han dricker ju inte kaffe... :o ...men de har nog Cola där med :D

\\K-man

HOF eksisterar inte längre. Den hettar nu Carlsberg och har fået en ny flaska, men det er samma innholl.

Så då har kulturförfallet kommit Danmark oxå! :diss:

Som svensk trodde man ju att "HOF" var ett av dom där heliga Danska värdena som inte gick att förändra, så fel man kan ha... :o

carlsb_1.jpg

Salig i åminelse!

Åter till Audio...

/ptr

:) Jag vet att namnet officiellt försvunnit, men inofficiellt finns det väl kvar?

Tråkigt annars när så många underbara smörrebröd har slunkit ned med hjälp av, nåja, en Carlsberg då. Men visst finns det flera märken.

De danska smörrebröden saknar jag verkligen, dessa saknar jag nog mest nu när det var så länge sedan jag var över.