Guest johan Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Här är ganska många som ska över till Pilsnerland den 5-6 Mars och jag tänkte att en fika träff eller liknande kunde ju vara skoj. Så jag undrar hur många ska dit och om intresset finns för en fika eller liknande. Ha det bäst J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Hoppar med och vågar nog nästan anmäla tre entusiaster till... :cool: :cool: :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranefjord Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Räkna in mig också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Jag är också med såklart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Låter inte dumt! ...jag kanske ingår i Timbres tre entusiaster...vem vet... \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Lite tidtabeller är aldrig fel heller. Här kommer den som tillhör oss skåningar http://www.skanetrafiken.skane.se/ Så alla som vill kan få chansen och njuta den Danska Ölen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Låter inte dumt! ...jag kanske ingår i Timbres tre entusiaster...vem vet... \\K-man Entusiast är Du i varje fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
datar Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Ni glömmer väl inte kameran? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Eliot, hehee...ja, det kan ju ingen ta ifrån mig iallafall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Fikaklubben drar över sundet... K-man var med i planeringen men nu är han ju dubbelbokad och det måste få konsekvenser på notan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Jag kommer oxå med, troligtvis så följer min flickvän med mig. Ska vi träffas på stationen i Malmö och åka gemensamt över till Köpenhamn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Jag hakar på och sannolikt &-så min kollega PerOlof. Aldrig fel med kaffe eller liknande i trevligt sälskap :cool: . Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johan Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Aldrig fel med kaffe eller liknande i trevligt Host host Kaffe i pilsnerland !?! Octavia vi bestämmer en lagom tid så möts vi på centralen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 K-man var med i planeringen men nu är han ju dubbelbokad och det måste få konsekvenser på notan... ...tur att jag har med mig en besökare till då...så blir det ju rätt! :cool: ...fast han dricker ju inte kaffe... ...men de har nog Cola där med \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Host host Kaffe i pilsnerland !?! Pilsnerland Wienerbröd-land !!!! - det heter ju danish :clown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jorma Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Pilsnerland Wienerbröd-land !!!! - det heter ju danish :clown: <{POST_SNAPBACK}> Kaffet i Danmark smakar sunk, så ska det vara fika där så får det bli wienerbröd med en grön för min del Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Kaffet i Danmark smakar sunk, så ska det vara fika där så får det bli wienerbröd med en grön för min del <{POST_SNAPBACK}> Bara en Grön Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 ....och en Hof kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogue Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Fint at der kommer kompetent besøg fra Sverige ... men drik nu ikke alle vores Øl Måske vi ses på messen Vogue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Alla får hålla ett öga på alla... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitram Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Bara en Grön <{POST_SNAPBACK}> Förstår inte dom som bara beställer en öl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Förstår inte dom som bara beställer en öl <{POST_SNAPBACK}> Precis...bara en öl...Dom går ju åt fort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Der finn MYCKET mera bra öl enn Carlsberg och Tuborg här i Danmark Mera enn 2000 ulika sorter http://www.jo-hansen.dk/beer/samlframe.htm Tuborg och Carlsberg er "bara" en vanlig öl och absolut inte nonting specielt. HOF eksisterar inte längre. Den hettar nu Carlsberg och har fået en ny flaska, men det er samma innholl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 HOF eksisterar inte längre. Den hettar nu Carlsberg och har fået en ny flaska, men det er samma innholl. <{POST_SNAPBACK}> Så då har kulturförfallet kommit Danmark oxå! Som svensk trodde man ju att "HOF" var ett av dom där heliga Danska värdena som inte gick att förändra, så fel man kan ha... Salig i åminelse! Åter till Audio... /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Jag vet att namnet officiellt försvunnit, men inofficiellt finns det väl kvar? Tråkigt annars när så många underbara smörrebröd har slunkit ned med hjälp av, nåja, en Carlsberg då. Men visst finns det flera märken. De danska smörrebröden saknar jag verkligen, dessa saknar jag nog mest nu när det var så länge sedan jag var över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
datar Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Tittade in hemsidan. Albani från Odense gör goda öl Vet inte man man får prata om alkohol här men ser ni en Albani och inte provat så gör det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RENE Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Ja så ses vi derover . Og hvis der er en der har en masse musik med , svensk folkemusik eller viser . så brænd lige lidt til mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johan Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 Ska vi göra ett försök till en lite samling i Malmö på Lördag morgon ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 Ska vi göra ett försök till en lite samling i Malmö på Lördag morgon ?? Det tycker jag vi kan göra. Jag och kanske min flickvän tar tåget in till Malmö, det fattas bara en tid då vi ska träffas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 Ska vi göra ett försök till en lite samling i Malmö på Lördag morgon ?? Det tycker jag vi kan göra. Jag och kanske min flickvän tar tåget in till Malmö, det fattas bara en tid då vi ska träffas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts