Jump to content

Middag i anslutning till mässan 8-9 februari 2020

Recommended Posts

Nu vill jag göra er uppmärksamma på att det är en vecka kvar innan jag ska skicka in beställningarna, så var vänliga och kolla så att era val är rätt och ni som inte valt ur menyn gör det, tack på förhand!

Blev idag själv inbjuden till ett 40-årskalas den aktuella lördagen men jag tackade vänligen och bestämt nej och sa att mamma kommer, själv träffar jag sönerna så mycket ändå:redface2:

/byZan

Nu har jag skickat in bokningen och lovat att komplettera när Eliot och Torkel har kommit på vad de är sugna på för mat, jag har även sagt att vi kanske kan bli någon eller några till.

Så ni som inte anmält er än, ta chansen och gör det nu så kompletterar jag listan, tror inte det ska var något problem.

/byZan

• 2 weeks later...

Tack för igår!

Trevlig middag i trevligt sällskap, god mat och dryck, vad kan man mer begära? Inget skulle jag säga! Denna mässmiddag är nu inne på sin tredje omgång och är nu faststlagen som en tradition tycker jag. Några nya ansikten kring bordet med inalles 13 personer med representanter från Luleå i Norr till Malmö och Sölvesborg i Syd. Kul tycker jag.

Tack @byZan för att du trots kollision med sonens 40 årskalas ändå ordnade detta så trevligt!:77:

Hasta La Vista!

Calm

P1140469.jpg.743297320cd5be8bf6b2206181bf513b.jpg

O ölen smakade bra!?

Tack för en trevlig kväll även om den inte blev så lång som önskad för egen del, han ju tyvärr inte prata med alla långväga gäster men det får bli vid annat tillfälle förhoppningsvis?

Tycker att det är en trevlig tradition som förhoppningsvis kan hållas vid liv framöver.

Hörs och syns!

/byZan