Jump to content

Middag i anslutning till mässan 18-19 februari 2023


byZan

Recommended Posts

Nu vill jag göra er uppmärksamma på att det är en vecka kvar innan jag ska skicka in beställningarna, så var vänliga och kolla så att era val är rätt och ni som inte valt ur menyn gör det, tack på förhand!

 

Blev idag själv inbjuden till ett 40-årskalas den aktuella lördagen men jag tackade vänligen och bestämt nej och sa att mamma kommer, själv träffar jag sönerna så mycket ändå:redface2:

 

/byZan

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag skickat in bokningen och lovat att komplettera när Eliot och Torkel har kommit på vad de är sugna på för mat, jag har även sagt att vi kanske kan bli någon eller några till.

Så ni som inte anmält er än, ta chansen och gör det nu så kompletterar jag listan, tror inte det ska var något problem.

 

/byZan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tack för igår!

 

Trevlig middag i trevligt sällskap, god mat och dryck, vad kan man mer begära? Inget skulle jag säga! Denna mässmiddag är nu inne på sin tredje omgång och är nu faststlagen som en tradition tycker jag. Några nya ansikten kring bordet med inalles 13 personer med representanter från Luleå i Norr till Malmö och Sölvesborg i Syd. Kul tycker jag.

Tack @byZan för att du trots kollision med sonens 40 årskalas ändå ordnade detta så trevligt!:77:

 

Hasta La Vista!

 

Calm

P1140469.jpg.743297320cd5be8bf6b2206181bf513b.jpg

 

O ölen smakade bra!?

 

Link to comment
Share on other sites

Tack för en trevlig kväll även om den inte blev så lång som önskad för egen del, han ju tyvärr inte prata med alla långväga gäster men det får bli vid annat tillfälle förhoppningsvis?

Tycker att det är en trevlig tradition som förhoppningsvis kan hållas vid liv framöver.

 

Hörs och syns!

 

/byZan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Blir det någon mässa i Stockholm 2022 tro? Klart oroväckande signaler från de som analyserar pandemin och det oavsett vad den heter. Nya hårdare restriktioner är väl att vänta och därmed så blir det kanske svårt att få till en mässa till februari?

 

Själv är jag så förbannat sugen på att få ordna den obligatoriska middagen på Belgobaren, musslor och belgiskt öl, smaskens!

Men men……………jag får väl sitta i stugan och dra mig till minnes de gånger vi varit där och haft det trevligt? 

Om det fungerar så ska jag bjuda frugan dit och en hotellnatt i stan innan jul, något måste man unna sig i dessa tider. Kanske det är någon som är sugen på musslor och vill hänga på, pm:a mig så försöker jag rodda ihop något.

 

/byZan

 

Link to comment
Share on other sites

On 2021-12-03 at 17:56, byZan said:

Blir det någon mässa i Stockholm 2022 tro? Klart oroväckande signaler från de som analyserar pandemin och det oavsett vad den heter. Nya hårdare restriktioner är väl att vänta och därmed så blir det kanske svårt att få till en mässa till februari?

 

Själv är jag så förbannat sugen på att få ordna den obligatoriska middagen på Belgobaren, musslor och belgiskt öl, smaskens!

Men men……………jag får väl sitta i stugan och dra mig till minnes de gånger vi varit där och haft det trevligt? 

Om det fungerar så ska jag bjuda frugan dit och en hotellnatt i stan innan jul, något måste man unna sig i dessa tider. Kanske det är någon som är sugen på musslor och vill hänga på, pm:a mig så försöker jag rodda ihop något.

 

/byZan

 

Verkar bli mässa 2022.

2022

Blir nog också nya restriktioner från tisdag enligt säker källa från FHM.😖

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, figge said:

Verkar bli mässa 2022.

2022

Blir nog också nya restriktioner från tisdag enligt säker källa från FHM.😖

Låter kul med mässa men pandemin och nya restriktioner kanske vill annat?

Jag försöker fixa så vi får bord på Belgobaren till lördagen den 19 februari, återkommer med mer info så fort jag vet mer.

 

/byZan

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, byZan said:

Låter kul med mässa men pandemin och nya restriktioner kanske vill annat?

Jag försöker fixa så vi får bord på Belgobaren till lördagen den 19 februari, återkommer med mer info så fort jag vet mer.

 

/byZan

Prelbokat i kalendern!

Ett givet event IMO

 

Calm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
18 minutes ago, JWE said:


Vi hade väl likadana kameror? Blir mao ingen skillnad om det är du eller jag som plåtar? :Thinking: :D

 

Det har vi nog ja, det underlättar ju en del med tanke på att...

 

... jag har min pension närmare förestående än dig så det är lika bra att du börjar öva inför skiftet :closedeyes:

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, P-pan said:

jag har min pension närmare förestående än dig så det är lika bra att du börjar öva inför skiftet :closedeyes:

Perfekt, vi ska slita ut en generation i taget. :D

Nä men hade varit roligt. Jobbigt när kameran tar upp halva resväskan bara, får skaffa mig en actionväska och ta med mig väl utvalda gluggar. 2-3 April är på gnällen för blomningen i Kungsträdgården.

Link to comment
Share on other sites

Kul att äntligen få träffas irl och jag tar på mig att fixa bord på Belgobar på lördagen. Vore bra om ni prel. bokar (ej bindande) om ni vill vara med, jag brukar ha en kontinuerlig kontakt med dem så de kan planera platser och mat.

Återkommer med meny och tider.

 

Prel. bokning:

byZan - ? en vän

Calm

JWE

X

P-pan

Harry Up

eliot - Torkel

Bebop

Josaa

AlfaGTV

Gryphon300

Link to comment
Share on other sites

Fel datum för mig. Det är säsongspremiär på Ring Knutstorp den helgen. 

Får ta mig en funderare nu när man gått och längtat en hel vinter på att få lägga lite gummi på banan. :smile:

Det som pratar för mässan är att det är tidig säsongspremiär och det kanske inte är det bästa vädret att starta säsongen på (stor risk för avåkning).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...