byZan Posted January 14 Author Share Posted January 14 Såg att det skulle bli mässa i år den 18-19 februari, om än lite annorlunda. Om det finns intresse för en middag på lördagskvällen så tar jag gärna tag i detta om så önskas? Men behöver en intressekoll för att kunna ta detta vidare, så skriv här i tråden eller skicka ett PM om du känner för att träffa likasinnade under några timmar. /byZan calm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted January 14 Share Posted January 14 Absolut intresse. Varför ändra på ett vinnande koncept? Calm byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted January 14 Share Posted January 14 Jag hänger också på. Vad är det som blir annorlunda? byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted January 14 Share Posted January 14 12 minutes ago, Bebop said: Jag hänger också på. Vad är det som blir annorlunda? Upplägget av mässan i sig kanske... https://highendmassan.se/var/ byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted January 14 Author Share Posted January 14 Bra där @P-pan👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted January 15 Share Posted January 15 Jag anmäler mig och Torkel till Middagen❣️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted January 16 Author Share Posted January 16 Jag noterar era anmälningar och har bett Belgobar om återkoppling för ett få ett bord för 10 pers i ett första läge. /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted January 16 Author Share Posted January 16 Bord för 10 pers är konfirmerat av restaurangen nu och har option på fler platser till ca 1v innan om det skulle behövas. /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JWE Posted January 16 Share Posted January 16 Kommer inte delta på årets mässa, lite kort framförhållning för min del. Kommer däremot försöka ta mig ner på Take 5 om det blir en sån till hösten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted January 16 Author Share Posted January 16 6 minutes ago, JWE said: Kommer inte delta på årets mässa, lite kort framförhållning för min del. Kommer däremot försöka ta mig ner på Take 5 om det blir en sån till hösten! Tråkigt men kul om du kommer ner senare /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted January 22 Author Share Posted January 22 Ni har inte glömt att anmäla er va? /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted January 22 Share Posted January 22 6 minutes ago, byZan said: Ni har inte glömt att anmäla er va? Nej och idag har jag bokat resa och hotell… byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mabron Posted January 22 Share Posted January 22 Ja lite party i vardagsrummet 🤪😎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mabron Posted January 22 Share Posted January 22 3 minutes ago, mabron said: Ja lite party i vardagsrummet 🤪😎 Blev felpostad 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted January 23 Share Posted January 23 Jag anmäler mig också med en plats till middagen. /Harry Up byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted January 27 Share Posted January 27 Jag blir tyvärr ensam i familjen som kommer på middagen, Calma hade något annat för sig. Hur det nu kan finnas något viktigare än detta event!? Calm JWE and byZan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 1 Author Share Posted February 1 Det är inte försent att anmäla sig om nu någon tror det. Tror att jag kan fixa fler platser än bara för de som redan anmält sig. Som det ser ut nu på anmälningslistan så ser det ut att ”bara” bli gamla hifi-rävar och så lilla jag Men räds inte, utan kom med och bidra med dina erfarenheter eller nyfikenhet och detta oavsett om du är ung, skåning, göteborgare eller var du nu än kommer ifrån. Varmt välkommen ska alla känna sig till denna tradition i samband med mässa i Sthlm. /byZan AlfaGTV and Terminator 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders65 Posted February 3 Share Posted February 3 Jag anmäler mig till middagen. Ny för detta, men bättre begagnad i övrigt... Ser fram emot att träffas! /Anders calm, byZan and Bebop 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 4 Author Share Posted February 4 10 hours ago, Anders65 said: Jag anmäler mig till middagen. Ny för detta, men bättre begagnad i övrigt... Ser fram emot att träffas! Trevligt och välkommen /byZan Anders65 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 10 Author Share Posted February 10 En dryg vecka kvar till middagen och de som är anmälda fram till nu (det finns plats för fler) är följande: @calm, @Bebop, @eliot, Torkel, @Harryup, @Anders65, @VoicesInMyHead och undertecknad. /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 15 Author Share Posted February 15 Nu är det nära och allt är konfirmerat från Belgobaren - så det är för mig bara att hälsa alla välkomna! /byZan VoicesInMyHead, calm and Bebop 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted February 15 Share Posted February 15 När samlas vi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 15 Author Share Posted February 15 Bordet är beställt till 18.00 men man gå dit tidigare för att ta en öl eller två i baren. De skulle försöka få oss att ta ”stambordet” till hö innanför entrén. /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted February 19 Author Share Posted February 19 Tack alla som gjorde middagen så trevlig, god mat i goda vänners lag är nog höjdpunkten i anslutning till mässan👍 /byZan calm, Anders65, VoicesInMyHead and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted February 19 Share Posted February 19 4 minutes ago, byZan said: Tack alla som gjorde middagen så trevlig, god mat i goda vänners lag är nog höjdpunkten i anslutning till mässan👍 /byZan Tack själv! Börjar bli en sann tradition att samlas ett gäng till en gemensam middag efter en mässdag. Alltid trevligt att träffas! I år kanske något färre pga en mindre omfattande mässa med bara egentligen Sheraton som "riktig" mässlokal. Men likafullt smakar maten och ölen alltid lika bra! Och samtalen blir alltid lika inspirerande . Tack @byZanför arrangemanget! Alltid lika trevligt! Calm byZan and Audionet 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audionet Posted February 19 Share Posted February 19 Känner verkligen att jag missade något då jag inte kunde vara med på middagen i år. Brukar alltid vara kul att träffa er och höra vad ni hittat på under det gångna året. Nya erfarenhet och nya äventyr mot välljud diskuteras. Brukar alltid sätta igång funderingar när man kommer hem. JWE and byZan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders65 Posted February 20 Share Posted February 20 Tack @byZan arrangemanget av en väldigt trevlig middag med många intressanta diskussioner och mycket god mat Helt klart en av mässans bästa höjdpunkter! byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted February 21 Share Posted February 21 Tack för en trevlig middag. Kul att se bekanta ansikten igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts