Josaa Posted March 10, 2022 Share Posted March 10, 2022 21 hours ago, byZan said: Jo men ni glömde förrätten Öl till förrätt duger gott! byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoicesInMyHead Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 om det inte är för sent att anmäla sig så.... kan jag tänka mig att äta: - Toast Skagen - Moules Classic - 1/2 kg jag tänker som p-pan att jag har begränsade magresurser men jag vill ju inte missa förrätten! byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 11, 2022 Author Share Posted March 11, 2022 20 minutes ago, VoicesInMyHead said: om det inte är för sent att anmäla sig så.... kan jag tänka mig att äta: Fixat VoicesInMyHead 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gryphon300 Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 On 2022-03-09 at 12:34, byZan said: Val av mat, meny: https://www.belgobaren.se/menyer/ byZan - Belgobarens chili- och örtsmörgratinerade scampi - Moules Classic - 1 kg Calm - Moules Classic - 1 kg JWE - Toast Skagen - Fisk & Skaldjursgryta X - Belgobarens chili- och örtsmörgratinerade scampi - Fisk & Skaldjursgryta P-pan - Moules Classic - 1 kg Harry Up eliot Torkel Bebop - Halstrad regnfilé Josaa - Utskuren biff AlfaGTV - Utskuren biff Gryphon300 Audionet ? VoiceinMyHead - Toast Skagen - Moules Classic - 1/2 kg Utskuren biff 😋 byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audionet Posted March 15, 2022 Share Posted March 15, 2022 Jag önskar att få boka in mig på 1kg Moules Classic. byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 15, 2022 Author Share Posted March 15, 2022 8 hours ago, Audionet said: Jag önskar att få boka in mig på 1kg Moules Classic. Fixat Audionet 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 15, 2022 Author Share Posted March 15, 2022 Nu är det bara några som inte har lyckats välja något från menyn, men det är lugnt! Jag kan vänta en dryg vecka på deras val och även om det är någon mer som vill anmäla sig innan jag skickar in beställningen. /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josaa Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Hej, min kompis och forummedlem @TheTubeDude (aka Peter) kommer också. Biff och öl till honom med. Hälsningar, Johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 16, 2022 Author Share Posted March 16, 2022 Trevligt och fixat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 18, 2022 Author Share Posted March 18, 2022 Så är deltagarlistan på sidan 3 påfylld med valda menyer, kolla för säkerhets skull att jag har skrivit så som önskat? Listan går att komplettera någon vecka till med både deltagare och menyval innan jag skickar den. /byZan AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted March 18, 2022 Share Posted March 18, 2022 17 minutes ago, byZan said: Listan byZan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YYZ Posted March 19, 2022 Share Posted March 19, 2022 Finns det plats även för mig i sällskapet? Om så, då kör jag på - Toast Skagen - Fisk & Skaldjursgryta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 19, 2022 Author Share Posted March 19, 2022 Fixat YYZ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 21, 2022 Author Share Posted March 21, 2022 Nu är det beställt för 16 pers och konfirmerat🙂 Välkomnade av både restaurangen och mig önskas er alla🙂 /byZan Ampalang and calm 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted March 21, 2022 Share Posted March 21, 2022 Är det kl 18:00 som gäller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted March 21, 2022 Share Posted March 21, 2022 On 2022-03-01 at 09:39, byZan said: Lördagen kl 18- 18.30 är det beställt till🙂 Sorry, ska läsa på bättre nästa gång... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted March 21, 2022 Share Posted March 21, 2022 2 hours ago, P-pan said: Är det kl 18:00 som gäller ? Tar du med äppelkaka till kaffet då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted March 21, 2022 Share Posted March 21, 2022 53 minutes ago, AlfaGTV said: Tar du med äppelkaka till kaffet då? Nä, men du kan få en bit om du svänger förbi mig innan du åker hemåt ? Kaffe har jag också såklart AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shaft Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Om det finns platser kvar så skulle det vara roligt att hänga på. Gärna en Biff i så fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 25, 2022 Author Share Posted March 25, 2022 3 minutes ago, shaft said: Om det finns platser kvar så skulle det vara roligt att hänga på. Gärna en Biff i så fall. Jag kollar och återkommer. /byZan shaft 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 26, 2022 Author Share Posted March 26, 2022 14 hours ago, byZan said: 14 hours ago, shaft said: Om det finns platser kvar så skulle det vara roligt att hänga på. Gärna en Biff i så fall. Jag kollar och återkommer. Fixat🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shaft Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 10 hours ago, byZan said: Fixat🙂 Hej o tack. Tyvärr så har jag fått förhinder och måste vara hemma på Lördagskvällen. Men jag kommer att gå på mässan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 28, 2022 Author Share Posted March 28, 2022 6 minutes ago, shaft said: Hej o tack. Tyvärr så har jag fått förhinder och måste vara hemma på Lördagskvällen. Men jag kommer att gå på mässan! Okej! Då undrar jag om det finns någon annan som är intresserad av den platsen innan jag avbokar? /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 Nu är det 2 st som inte kan komma men jag håller platserna tills på fredag om det finns någon som känner sig sugen på att vara med. /ByZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted March 31, 2022 Author Share Posted March 31, 2022 Nu måste jag skicka en bekräftelse till restaurangen på antal och valda menyer. det blev ett återbud till så vi blir 14 st till den traditionella middagen🙂 Varmt välkomna alla! /byZan Josaa, Audionet and AlfaGTV 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josaa Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Tusen tack @byZan för att du tog initiativ till middag! Mycket trevligt och kul att träffa er. Ha en fin söndag, Johan AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Tack själv Josaa och alla andra trevliga forumister! Riktigt kul att tjöta lite med er alla och extra roligt att knyta nya kontakter! Josaa 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted April 3, 2022 Share Posted April 3, 2022 Stort tack till samtliga för riktigt trevligt sällskap. Synd bara att den serverade desserten/drottningpajsvarianten var i minsta laget... tycker jag. Storleken har ingen betydelse sägs det men jag får nog överväga att ta med en äppelpaj till nästa år. figge, JWE, calm and 2 others 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted April 4, 2022 Author Share Posted April 4, 2022 Kul att få träffas igen restaurangens fadäs att inte ta min lista som de hade på mejl, det blev lite strul där, minst sagt. Jag har mejlat och uttryckt lite missnöje över det och att det var många musslor som inte var öppnade i min portion. Får se om det kan bli kompensation för detta nästa gång om det blir av igen. Ursäktar strulet men hoppas att det var/blev okej ändå? /byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 Ja, det var mycket trevligt. Några problem upplevde jag inte själv. Allt fungerade för egen del med en utsökt forell... MatsT, Ampalang, byZan and 6 others 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts