Guest Audio Concept Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Då han Du före mig - Jag kommer med bilder på den luftlagrade tonarmen i min bildtråd från mässan Mvh, Eliot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Eliot, - trevligt! Man skall alltid spara det bästa till slut... :-) mvh, Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindvall Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 I vilken prisklass i grova drag kommer tangentialarmen att hamna? Den ser ju riktigt fin ut! Jag var inte på mässan och har inte sett den på riktigt. Ska bli kul att se eliots bilder! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Lindvall, som det ser ut nu, - 25 000.- inkl. pump. mvh, Audio Concept, Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts