Jump to content

Spännande förändring på P3


figge

Recommended Posts

Intressant och roligt att de vågar göra breda förändringar när de märker att intresset för ordinarie program svalnar. Tycker själv att P3 har tappat ordentligt i kvalitet gällande programmen de senaste 10 åren, det ska bli kul att se hur det nya blir! Ska definitivt ge det en ny chans.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Svanteborg said:

Tycker själv att P3 har tappat ordentligt i kvalitet gällande programmen de senaste 10 åren

P3 är i princip helt ointressant och irrelevant. Tycker inte det finns fog för att det får vara en SR-kanal eftersom de idag inte gör något annorlunda än liknande kommersiella kanaler.

Detta verkar vara en genomtänkt omstrukturering. Hoppas att jag har ändrat inställning om kanalen om ett år.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, calle_jr said:

P3 är i princip helt ointressant och irrelevant. Tycker inte det finns fog för att det får vara en SR-kanal eftersom de idag inte gör något annorlunda än liknande kommersiella kanaler.

Detta verkar vara en genomtänkt omstrukturering. Hoppas att jag har ändrat inställning om kanalen om ett år.

 

Tack Calle, du skrev det jag tycker och kan då bara :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Vox said:

 

Kan det ha att göra med att du har blivit 10 är äldre under samma period? ??

 

Haha!
Möjligtvis, men jag tror jag får medhåll när jag säger att kvaliteten var högre förr. Ska bli kul att se hur framtiden blir, kanske blir man 10 år yngre i ett svep? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...