Sign in to follow this  
octavia rs

De är ju ändå fredag...

Recommended Posts

Ja, det där ser ju ut som ett typiskt mardrömsscenario från sent någon fredag kväll på jobbet: Något är fel i den här härvan och det måste lösas innan man får göra helg :Cry:

Denna video passar kanske här. Lite pinsamt är att det dröjde till tuggummit och folien innan jag fattade att det är ett skämt.:blush: Å andra sidan finns en del knäppa videos där entusiaster visar sina tricks.

Detta påminner om när en snubbe på minhembio gjorde olika undertexter på Svenska till såna där Bollywood film klipp.. Som handlade om när Indier kastade ut varandra från övervåningen genom fönstret för att dom inte hade fått tillräckligt med cash i nån jäkla attaché väska fylld med pengar hehe.. För att dom var osams om kablarnas värde... Som dom dessutom kallade: "Dyrkablar!" :D Morsan kallade mina kablar för: "Dyrkablar!" långt in på 2000 talet efter detta... :D

23 hours ago, calle_jr said:

:D

Skivorna i "1$ bin" är snarare 50$ och "25c water damaged" är inte heller skräp..

Jag tänkte samma när jag såg videon, exempelvis tror jag såg 'John Wesley Harding' fladdra förbi, hade gärna köpt den.