jpa2 Posted August 11, 2019 Share Posted August 11, 2019 här kommer min set up, Jag tyckte inte om bordet så jag tog benen till den och satte den på spikes, kablarna kunde jag gömma under den. Tanken är att den ska upp lite till med ett par högre spikes, men det får bli projekt i veckan. triomio 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Se där! Minimalistiskt, kan man säga! Och vem har inte nyttjat trädgårdsplattor i någon mån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpa2 Posted August 12, 2019 Author Share Posted August 12, 2019 funderade på att ha högtalarna på ett par plattor också, men jag var lite rädd för ev fukt på golvet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolstad Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 SD kuddar under plattan så har du säkerligen tagit bort den risken. jpa2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpa2 Posted August 13, 2019 Author Share Posted August 13, 2019 ska kolla upp det, tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts