ingvar Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 (edited) Baslådorna till mina Infinity IRS Beta har behövt renovering ett tag. Skumkanterna till elementen behöver bytas och jag tänkte samtidigt renovera högtalarlådorna: De har repats av en tidigare ägare så jag antar att de behöver slipas och lackas. Känner ni till någon som kan hjälpa mig med detta; Antingen någon bevisat pålitlig privatperson eller ett bra företag, gärna i Stockholmstrakten men jag kan transportera dem över hela landet om det behövs. I Göteborg finns ju LN Högtalarservice men de renoverar väl bara högtalarelement? Mvh, Ingvar Edited July 24, 2019 by ingvar Quote
JWE Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Kanske @Gigas här på forumet kan hjälpa dig, han driver finsnickeri om jag kommer ihåg rätt. Quote
calle_jr Posted July 25, 2019 Posted July 25, 2019 Trevligt. Viktigt att delningsfilter och servoenhet är i gott skick. Kan vara god idé att serva dessa också. Men det kanske du redan har gjort tidigare. Quote
ingvar Posted July 25, 2019 Author Posted July 25, 2019 5 hours ago, calle_jr said: Trevligt. Viktigt att delningsfilter och servoenhet är i gott skick. Kan vara god idé att serva dessa också. Men det kanske du redan har gjort tidigare. Jodå visst är det så. Det är gjort för ett par år sedan men visst kan det var värt att låta titta på servoenheten och kanske delningsfiltren till panelerna också. Mvh, Ingvar Quote
ingvar Posted July 25, 2019 Author Posted July 25, 2019 12 hours ago, JWE said: Kanske @Gigas här på forumet kan hjälpa dig, han driver finsnickeri om jag kommer ihåg rätt. Tack för tipset! Mvh, Ingvar Quote
Recommended Posts