Amatören Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 (edited) I samband med Sweden Rock Festival 5-8 juni i Norje utanför Sölvesborg så håller Amatören öppet hus för intresserade att inspektera och avlyssna mina två anläggningar. Anmälan görs till:Fjorgyn_1@outlook.com Medtag kaffebröd så bjuder jag på kaffet! (Moderator: Om detta är postat i "fel" forum, var vänlig flytta till rätt) Edited May 28, 2019 by Amatören Kompl. text. Kilgore, LasseJ, AlfaGTV and 5 others 8 Quote
calle_jr Posted June 1, 2019 Posted June 1, 2019 Har inga biljetter till Sweden Rock, men det kan ju funka ändå. Quote
Amatören Posted June 1, 2019 Author Posted June 1, 2019 Absolut! Inbjudan gäller alla. Hör av er på ovan mail så kommer vi överens om lämplig tid. Välkomna! Quote
Svanteborg Posted June 3, 2019 Posted June 3, 2019 Kul idé! Själv ska jag inte på Sweden Rock och det är lite långt att åka för ett öppet hus men jag måste ändå säga att jag gillar idén, mycket generöst att öppna sitt hem på det viset. Quote
Recommended Posts