kenneth Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Balance Ljud & Bild kommer att ha parallell-öppet under mässdagarna. Butiken kommer att vara laddad med högtalare från Peak-Consult: Princess X InCognito 20th Anniversary Empress X El Diablo XE och elektkronik som matchar! El Diablo med en verkningsgrad på 95dB vid 7 Ohm blir kronan på verket med den 'närproducerade' rör-elektroniken från APS Tube Technique. Den integrerade Vitus Audio RI-100 har fått sin efterföljare. RI-101 kommer att driva stativarna InCognito 20th Anniversary. Purist Audio Design binder ihop och i övrigt blir det säker prat om strömrening..... Transport kommer att finnas till och från mässområdet för den som så önskar. Färdas du själv med bil finns det vägledning på Balance hemsida Balance Ljud & Bild Dessutom, om jag förstår det rätt. är gatuparkeringen fri efter 15.00 på lördag fram till 09.00 måndag morgon. Väl mött i Jönköping 27-28 april. mvh Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/Wing. Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Det här är något jag har sett fram mot att få lyssna på EL Diablo har aldrig fått tillfällighet till detta av olika orsaker. Men nu får jag chansen och dessutom ihop med APS det blir säkert mumma ett givet mål på mässan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth Posted April 23, 2019 Author Share Posted April 23, 2019 El Diablo har alltid varit lite av en kulthögtalare för mig. Den första Peak jag kom i kontakt med men det blev aldrig så att jag tog hem någon. Den fick vika undan för Peak-Consults MTM-konstruktioner. Därför skall det bli lite extra spännande att återstifta bekantskapen med den här versionen av El Diablo, med betydligt mer påkostade delningsfilter och element. mvh Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts