JWE Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Lördag 27/4 10-18 Söndag 28/4 10-15 Centralvägen 31, 553 05 Jönköping https://www.sweetspotevents.se/ Quote Sweetspotmässan i Jönköping är ett formidabelt eldorado för alla som gillar reproducerad musik vare sig den avnjuts i favoritfåtöljen hemma eller i bilen. Här avspelas musik på allt från rimlig hifi till till esoterisk highend i både bil och bostad och inte sällan är det här som nya aktörer presenterar sig. Sedan några år tillbaka inkluderar vi numera även vintage hifi i minst ett av rummen med det bästa som branschen kunde erbjuda i mitten av sjuttiotalet. Som vanligt fylls Skivhallen av kunniga handlare som bjuder ut tiotusentals nya och begagnade vinylskivor och Dr Vinyl tar sig an dina raspiga favoritskivor. Mellan husen på utsidan arrangerar EMMA-Sweden SM-kval i SQ och bjuder gärna in nyfikna i deras bilar så att fler får möjligheten att uppleva hur fantastisk bra ljud man kan bygga i bil. Sweetspot är således både en hifimässa, highendmässa, bilträff OCH en skivmässa. Den fantastiska miljön och den stora trivseln finns det många som vittnar om så notera därför redan nu helgen 27-28 april i Din kalender och följ gärna planering inför 2019 års event på vår Facebooksida Nytt för i år verkar vara förköp så insläppet blir effektivare. Förstör jag ordningen för dig nu @vovven? calle_jr 1 Quote
vovven Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 (edited) Inte alls Go for it. Jag kan berätta att årets upplaga blir rekordstor. Minst 37 stycken rum och en imponerande bredd. Hoppas att Du kommer Edited March 25, 2019 by vovven calle_jr 1 Quote
JWE Posted March 25, 2019 Author Posted March 25, 2019 3 hours ago, vovven said: Hoppas att Du kommer Japp! Vi kan säga att det var en ren slump att jag och frun åker ner till schlätta just den veckan! Quote
bigblue Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Vill du veta hur länge du ska campa utanför dörrarna :-) Quote
Svanteborg Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Tänkte mest på att Early Bird biljetterna är listade som "Ej tillgängliga" men jag kanske är så sent på det att de är slutsålda? Quote
magnuskan Posted April 29, 2019 Posted April 29, 2019 Första gången på mässan för min del. Var på plats i lördags. En mycket trevlig upplevelse. De flesta rum lät också bra även om vissa hade fått väldigt små rum så var det ändå positiva tongångar. Är det fler som var på mässan? MVH Magnus darklord 1 Quote
darklord Posted April 29, 2019 Posted April 29, 2019 Här kan ni följa oss, genom Sweetspot mässan från helgen. http://www.extremeshop.se/shop/?p=7867 figge, YYZ, P-pan and 1 other 4 Quote
Recommended Posts