RENE Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 hej nogle der har lagt øre til disse kabler j Quote
kim Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Hejsa René Hvilke kabler - jeg kan intet se, men det er måske bare mig Quote
K-man Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 ...misstänker att han syftar på topicnamnet ...PM audio Black Magic..... \\K-man Quote
eliot Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Jag fann ett norskt PM Audio (http://www.pmaudio.no) och deras Black Magic kablar på internet. Mvh, Eliot Quote
bambadoo Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Det er mange som har lyttet til og bruker disse på www.hifisentralen.com Jeg har selv ikke hatt anledning til å teste dem. Her er en tråd om dette: http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB....05882820;start= Regards Quote
Duck77 Posted August 20, 2005 Posted August 20, 2005 Hallå! Vad hände här....någon som hört dessa? Är sugen på ett par Black Magic med silverBullet plug! Jag tänkte ha mellan min MusicalFidelity A5 CD samt A5 stärkare. Mvh /Sjösse Quote
Audionet Posted August 20, 2005 Posted August 20, 2005 Jag har lyssnat på Black Magic A1 MkII. Det är en ok kabel som är prisvärd. Tycker dock inte att den når upp till Acoustic Zen Matrix. Om man jämför den mot Acoustic Zen Wow så tappar den på upplösning och tyngd i toppen, även musikalisk värme. Men Black magic har lite uns mer kontroll i botten. Black Magic tappar även i 3D mot ovan nämda kablar. Alla omdöme gäller i min anläggning, vis av erfarenhet vet jag att läge kan vara ett annat i en annan setup. Quote
rockefoten Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 siden dette er en norsk kabel tror jeg www.hifisentralen.no kan besøkes. jeg bruker denne kabelen og er godt fornøyd. brukte duelund før... Quote
thomand Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 Black magic er fantastiske kabler. Kjøpte en BM revelation signalkabel tidligere i år, og falt for den med en gang. Har testet en del forskjellig, men BM skillte seg ut på alle områder. Bruker på BM høyttaler kabler og jumpers også. Alt med furutech kontakter. Den nye intro serien blir lansert i disse dager faktisk. Her er et bilde av intro jumperne mine: Quote
Recommended Posts